Asiaa öljykanavista

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Asiaa öljykanavista

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Niin, sellaista ajatellut että onko mitään hyötyä tai haittaa jos kansien ja nostajalaakson öljyn paluu reikien reunat pyöristää?
Jotta öljy palautuisi nopeammin öljypohjaan. Nyt öljyreikien reunat on terävät, jolloin tuntuu että öljyä kertyy lammikko ennenkuin lähtee reijän reunan yli palaamaan öljypohjaan.
Vai pitääkö siellä ollakin lammikko ennenkuin palaa öljypohjaan?
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Asiaa öljykanavista

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tavallaan turhaa käyttö kinnerissä. Minä tosin pyöristän kaikki mahdolliset öljykanavien kulmat niin syöttö- kuin paluupuoleltakin.
Eli voit huoletta siistiä kaikki kulmat öljyn paluun helpottamiseksi / parantamiseksi.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Asiaa öljykanavista

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Maalatulla pinnalla varmaan sellainenkin hyöty, että öljy ei mustene niin nopeasti jos ollenkaan, kun ei ole paljaan raudan kanssa kosketuksissa. Ainakin huomasin silloin cobrassa että öljy pysyi pitkään puhtaana, ja siinähän oli lohko maalattu sisältä.
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Asiaa öljykanavista

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Joo lohko menee ens viikolla työn alle, muita juttuja tehtävä sillä aikaa.
Vastaa Viestiin