III-sarjan Mustangin etuvalot

On sulla muodot Mustangin...
Kimi5
Tulokas
Auto: 2001 GT

III-sarjan Mustangin etuvalot

Viesti Kirjoittaja Kimi5 »

Olisin kysellyt että onko kellään kokemuksia Mustang GT:n (-89-91) etuvalojen muokkaamisesta, tai oikeastaan ylipäätään tuon keulan rakentamisesta. Itse olen aina pitänyt muuten tuosta mallista, mutta keula on jotenkin liian "laatikkomainen" alkuperäisenä. Ajatuksena on että ehkä joskus olisi tuollainen omassa tallissa mutta löytyykö mitään ideoita miten esim. noita etuvaloja sais vähän erinnäköisiksi? Vähän tuimemmalla ilmeellä toi olis mun makuun :P
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Re: III-sarjan Mustangin etuvalot

Viesti Kirjoittaja hannu »

Kimi5 kirjoitti:Olisin kysellyt että onko kellään kokemuksia Mustang GT:n (-89-91) etuvalojen muokkaamisesta, tai oikeastaan ylipäätään tuon keulan rakentamisesta. Itse olen aina pitänyt muuten tuosta mallista, mutta keula on jotenkin liian "laatikkomainen" alkuperäisenä. Ajatuksena on että ehkä joskus olisi tuollainen omassa tallissa mutta löytyykö mitään ideoita miten esim. noita etuvaloja sais vähän erinnäköisiksi? Vähän tuimemmalla ilmeellä toi olis mun makuun :P
Katoppas tuolta, on ainakin erilaiset kuin originaalit, myös "poni" maski.

http://www.mustangclub.fi/galleria/list ... d9f2a7baf3
Foxy Lady
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Älä kuitenkaan laita mitään "bad boy" tyyppisiä tuning-luomia.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Ei nuo ac474:n etuvalot hassummat ole ainakaan livenä luonnossa, jos olisi tuollainen keula niin tuollaisia sitä saattais harkita :wink:
Go tell Alice....
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Foxy Lady kirjoitti:Älä kuitenkaan laita mitään "bad boy" tyyppisiä tuning-luomia.
Juuri näin. Pidetään thuuninki siellä konehuoneessa, sitä ei ainakaan kukaan näe ulkoapäin. Originaali on paras! :D :wink: :wink:
Kimi5
Tulokas
Auto: 2001 GT

Viesti Kirjoittaja Kimi5 »

Ihan tyylikkään näköiset nuo ac474:n etuvalot ja maski sopii myös hienosti. Kiitos vinkistä :)
Juselius
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Hieno on keula ac474:llä!! Samanlaisia valoja olen itsekkin katsellut mutta mistäs tuollaisen maskin saisi tilattua??
ei se tähän jää..
--1988 GT--
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Juselius kirjoitti:Hieno on keula ac474:llä!! Samanlaisia valoja olen itsekkin katsellut mutta mistäs tuollaisen maskin saisi tilattua??
Eiköhän ac474 sulle sellaisen hommaa :wink:
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin