Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olisin kysellyt että onko kellään kokemuksia Mustang GT:n (-89-91) etuvalojen muokkaamisesta, tai oikeastaan ylipäätään tuon keulan rakentamisesta. Itse olen aina pitänyt muuten tuosta mallista, mutta keula on jotenkin liian "laatikkomainen" alkuperäisenä. Ajatuksena on että ehkä joskus olisi tuollainen omassa tallissa mutta löytyykö mitään ideoita miten esim. noita etuvaloja sais vähän erinnäköisiksi? Vähän tuimemmalla ilmeellä toi olis mun makuun
Kimi5 kirjoitti:Olisin kysellyt että onko kellään kokemuksia Mustang GT:n (-89-91) etuvalojen muokkaamisesta, tai oikeastaan ylipäätään tuon keulan rakentamisesta. Itse olen aina pitänyt muuten tuosta mallista, mutta keula on jotenkin liian "laatikkomainen" alkuperäisenä. Ajatuksena on että ehkä joskus olisi tuollainen omassa tallissa mutta löytyykö mitään ideoita miten esim. noita etuvaloja sais vähän erinnäköisiksi? Vähän tuimemmalla ilmeellä toi olis mun makuun
Katoppas tuolta, on ainakin erilaiset kuin originaalit, myös "poni" maski.