Siinä on kalvot!
Valvoja: Ville K
lasithan saa olla tummat, mutta ne perkeleet kantaa mallipalaa siitä tummimmasta versiosta mitä saa olla autossa ja vertaa sitä sitten tien päällä.. esim mustangien sivulasit ovat jo tehtaalta tullessa kuulemma melkein liian tummat (eräs poliisi kerrana ukoi päätänsä että ovat liian tummat.. olivat 96gt:n alkuperäiset sivuikkunat..) vertaili innoissaan omaa näytepalaansa ja meinasi kusta hunajaa... kaverini jolla auto oli ajossa oli tietysti aivan paniikissa.. pääsin sen takia itse aukomaan päätäni paskalakille aiheesta maahantuontikatsastus, alkupeäiset lasit ja kun ei tahtonut hyvällä uskoa niin hälytin paikalle toisen samanlaisen vehkeen vm 94 ja sitten vertailtiin lisää. lopulta hra sinivuokko kipitti omaan rupuiseen mondeoonsa ja töräytteli starttimoottori vinkuen pois paikalta.




Tummennuksista puheen ollen kaverin kanssa käytiin rajan takaa tankkaamassa jokunen aika sitten ja tuli vanjojen kanssa puheeksi tummennukset(vanjoilla oli kaikissa autoissa melko laadukkaat sellaiset). Kaveri kysyi paljon maksoi ja hinnan kuultuaan(jotain sadan dollarin pintaan muistaakseni) päätti kokeilla vanjojen käsityötaitoja.
No laittajat tilattiin paikalla, rahat kouraan ja pojat kävivät työhön. Jokunen tunti myöhemmin oli valmista ja voin sanoa ettei jälki ollut todellakaan huonoa. Hinta oli kohdallaan ja työnlaatu hyvää.
No laittajat tilattiin paikalla, rahat kouraan ja pojat kävivät työhön. Jokunen tunti myöhemmin oli valmista ja voin sanoa ettei jälki ollut todellakaan huonoa. Hinta oli kohdallaan ja työnlaatu hyvää.
On tullut nähtyä eräs maxima mikä liikkuu pk-seudulla, venäläiset omistaa, kuulemma koko auton kalvotus oli maksanut pietarissa 25 euroaJ-65HT kirjoitti:Tummennuksista puheen ollen kaverin kanssa käytiin rajan takaa tankkaamassa jokunen aika sitten ja tuli vanjojen kanssa puheeksi tummennukset(vanjoilla oli kaikissa autoissa melko laadukkaat sellaiset). Kaveri kysyi paljon maksoi ja hinnan kuultuaan(jotain sadan dollarin pintaan muistaakseni) päätti kokeilla vanjojen käsityötaitoja.
No laittajat tilattiin paikalla, rahat kouraan ja pojat kävivät työhön. Jokunen tunti myöhemmin oli valmista ja voin sanoa ettei jälki ollut todellakaan huonoa. Hinta oli kohdallaan ja työnlaatu hyvää.

Go tell Alice....
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Taitaa olla mun frendi, Dennis (auton omistaja), jonka näit. Ajaa nimittäin juuri uusimmalla korimallilla olevalla 3.0 V6 Maximalla. Teetättänyt kalvot tosiaan Venäjällä, Pietarissa ja myös Hifi-asennukset. 2 Subbaria koteloituna takakontissa muistaakseni ja vahvistin. Auto on hopea. Menikö oikein???Aku_81 kirjoitti:On tullut nähtyä eräs maxima mikä liikkuu pk-seudulla, venäläiset omistaa, kuulemma koko auton kalvotus oli maksanut pietarissa 25 euroaJa oli aika laadukkaasti tehty kuten myös auton hifiasennukset kanssa venäjällä tehdyt.
Taitaa olla, käy kaverin pajalla vaihtamassa ite tai porukassa vaihtamassa öljyt, kaveri tuota selosti.djcombo kirjoitti:Taitaa olla mun frendi, Dennis (auton omistaja), jonka näit. Ajaa nimittäin juuri uusimmalla korimallilla olevalla 3.0 V6 Maximalla. Teetättänyt kalvot tosiaan Venäjällä, Pietarissa ja myös Hifi-asennukset. 2 Subbaria koteloituna takakontissa muistaakseni ja vahvistin. Auto on hopea. Menikö oikein???Aku_81 kirjoitti:On tullut nähtyä eräs maxima mikä liikkuu pk-seudulla, venäläiset omistaa, kuulemma koko auton kalvotus oli maksanut pietarissa 25 euroaJa oli aika laadukkaasti tehty kuten myös auton hifiasennukset kanssa venäjällä tehdyt.
Go tell Alice....