kuten yllä on jo todettu takakontin lattia koostuu vain muutamista paloista.about Bensatankki, sen edessä ja takana olevat palat ja kaksi sivulla olevaa "pikkusiipeä".
Takakontin ruoste kannattaa ottaa suht vakavasti. Siellä pellin alla on takakselin kiinnitykset ja auton apurunkoa...
Pikkusiipien vaihto on hommana väliltä kohtuuhomma-isohko kohtuuhomma

Jos koko palat menee vaihtoon, mikä on kyllä parempi kun vaan väliaikainen paikkohitsaus, niin jonkunverran hitsaushommaa on edessä.
Pikkupalat on pistehitsattu taka-apurunkoihin, takaloksujen alareunaan ja taka "crosmemberiin". Sitten vähän poraamista tankin kiinnityspulteille ja pintakäsittely. Hommaa mutta hyvä kyllä tulee kun vaan väkertää.
Peltien istuvuudesta ja työkaluista yms. riippuen viikonlopun viiva kuuden harastelijapäivän homma. Samalla kun takakontin pohja on auki kannatta vilasta esillä pilkottavien taka-apurunkojen kunto....siitä se sitten lähtee se mopo...
Repropalat on tosi halpoja mutta ainakin omalla kohdallani taiwanin pokien tekeleet ei ollu kovinkaan samalla metriluvulla
muun auton kanssa. Eli vähän peltien taivuttelua on myös tiedossa.
mukavaa hommaa jos malttaa olla stressaamatta. On kiva katsella uutta kun musse saa uutta peltiä...

[/img]