


ranger kyllä tämä varmasti on sama auto ja tosiaan tän vuoden puolella olis tarkotus saada pohja puhallukseen ja hitsaukseen ja jäykkäreiden asennukseen. mädät ensin pois ja koppa jäykäksi

Itse olen kans ajatellut et BBK lyhkäset sarjat ja x putki ja magnaflow loput mutta en oikeen tiedä vielä että minkä malliset. onko sulla ne pienet pyöreet vaimentimet vai ne isommat "ovaalin malliset" onko tarpeeks kovat äänet??

Imupuolelle nyt ei voi paljoa tehdä vielä kun ei tossa ole maffia.. putsari oli pakko hakee motonetistä uus kun orkkis kotelo oli halki ja pääs imee aavistuksen myös ohi suodattimen niin nyt siel on semmonen K&N iso kartio suodatin pikasena hätäratkasuna ja ton vaihdon jälkeen on alkanu pamauttaa putkessa kun vaihtaa vaihdetta jos lappu lattiassa kiihdyttelee... että palamatonta menee putkeen.. tyhjäkäynti kuumalla koneella on kyllä vähän semmonen että olis sytytys katkoksia tiedä sit mistä johtuu mut rockautosta on osia sinne jo tulossa. Pitää kyllä toi A9L ecu ja maffi koittaa jostain keksiä aika pikaisesti. katit on tosta jo otettu pois mutta smoggi siellä vielä turhaan pyörii mukana.. olis vähän semmonen ajatus että sen poistamisen yhteydessä muuttais ton hihnapyörien välityksen.
tähän kohtaan varmaan olis järkevää vetää sitten se raja että mietitään niitä kansia ja nokkaa sitten vasta kun alusta, ohjaus ja jarrut alkaa olee oikeesti kunnossa

CC platet on vielä tilaamatta ja konin punaset tolpat näyttäis olevan ja Ford performanse jouset kun niiden osanumeroja googlettelin (iskarit ja jouset tuntuu yllättävän hyvältä) ja sitten olis ne uretaani puslat vielä asentamatta.. näillä ajattelin mennä nyt ainakin ens kesän paitsi että taka-tukivarsiin en välttämättä ala puslia vaihtamaan jos vaan visalla riittää jerkkua niin vaihdan ne koko varret ja Hakalalla vaikutti olevan aika hyvä käsitys siitä että mitä sinne kannattaa laittaa.
Joo en ole kyllä ostosta katunut vaikka en oo näin "kallista" autoa vielä koskaan ostanu ja heti meni startti hajalle


