347 Stroker projekti

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
JuhoH
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Kesä 2016, 21:05
Auto: 1968 Ford mustang 289 ht
Paikkakunta: Juankoski

Re: 347 Stroker projekti

Viesti Kirjoittaja JuhoH »

Julkaisempahan tuon excelin nyt kun muutakaan saa aikaan... Ei tätä voi budjetti projektiksi oikein haukkua enää.
Kaikki hinnat on mahdollisten verojen ja rahtien jälkeen.

Jotain sieltä on varmasti unohtunut ja osa tuotteista ei edes moottori projektiin kuulu, mutta tuskin olisi tullut vaihdettua jos ei olisi konetta vaihtanut niin olkoot nyt listoilla.
Kulut.JPG
Muuten tosiaan PLX:n näyttö hajosi viikossa. Uusi tulee takuuseen joskus, mutta on tuo säätö jäänyt nyt vähän vaiheeseen :cry:
Vähän raskaalla on edelleen, mutta ihan ok...

Vinkuminen ei ole vieläkään selvinnyt. Mitään oireita ei kyllä ole ilmennyt niin olkoot sitten sekin siellä. Takastefakin vuotaa edelleen ja saa vuotaa tämän kesän... Ensitalvena suunnitelmissa avata laatikko kuitenkin niin näkeepähän samalla kaiken.
Eikä siihen talveenkaan enää montaa viikkoa ole :wink:

Eiköhän se tämä projekti ole nyt taputeltu. Erittäin iso kiitos kaikille auttaneille! :peukku:
Kyllä tämä ominaisuuksiltaan on juuri sellainen kone kuin oli aluperin toiveissakin. Hyvä ajaa kylillä ja paukkujakin löytyy :pamputtaa:


ps. Pistetään hakutäkyksi vielä arning muutos, tein sen koneen ollessa irrallaan ja ero on vanhaan on selvästi havaitavissa ja parempaan päin! Keulakin asettui sopivasti alemmaksi vakio jousilla vaikka keveni uudella koneella.

Toivottavasti ei tule enää seuraavaa viestiä missä kerron kampiakseliin ilmestyneestä pitkittäisvälyksestä tms. Vielä sitä ei ole ilmennyt :|
porttari
Addikti
Viestit: 306
Liittynyt: 10 Syys 2014, 15:06

Re: 347 Stroker projekti

Viesti Kirjoittaja porttari »

Omasta mielestä tuo moottori on tullut todella halvaksi, etenkin kun vertaa mitä eurokoneen rakentaminen maksaa. Monesti pelkkään kanteen (16v) saa menemään jopa yli tuon, mitä laittelit hinnaksi tuohon taulukkoon.

Mutta pääasiahan on kuitenkin se, että olet saanut sijoituksellesi vastinetta.
Anti -Histamiini 65
NPS
Hiljaisempi
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Joulu 2017, 23:04

Re: 347 Stroker projekti

Viesti Kirjoittaja NPS »

Täysin samaa mieltä porttarin kanssa.
Nyt vaan dynoon säätämään, niin pysyy todennäköisemmin läjässä ja saat paperille mitä tuottaa tehoa.
Reilu satasen sijoitus tässä kohtaa ei pitäisi olla paha.
Avatar
JJL
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 21 Heinä 2012, 10:21
Auto: -66 Convertible
-96 SVT Cobra Convertible

Re: 347 Stroker projekti

Viesti Kirjoittaja JJL »

Tuo vinkuminen, minkä mainitsit tulee kaasuttimesta. Mulla on myös Quickfuelin Slayer ja päästää vinkuvaa ääntä täyskaasukiihdytyksessä vaihteen vaihdon välissä. Jonkin sortin ominaisuus.
Avatar
JuhoH
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Kesä 2016, 21:05
Auto: 1968 Ford mustang 289 ht
Paikkakunta: Juankoski

Re: 347 Stroker projekti

Viesti Kirjoittaja JuhoH »

Tälläin nopeella tahdilla vastaten, oon pikku hiljaa tullut samaan tulokseen itsekkin. Jos se jostain mekaanisesta viasta tulis niin olis levinnyt jo jotain.

Vaihdelaatikko lopetti muutes vaihtamasta aika äkkiä motin vaihdon jälkeen, piti purkaa ja kasata takaisin uusilla sisuksilla. Oli aika mielenkiintoista mutta yllättävän yksinkertainen rakenne
IMG_20180718_155601.jpg
Vastaa Viestiin