constant voltage unit...

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
kurppa
Hiljaisempi
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Heinä 2006, 14:21
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kurppa »

No, asiallisella jäähdytyksellä voipi periaatteessa ottaa datalehden antaman verran.

Jos haluaa pelata varman päälle, niin laita mieluummin http://www.national.com/ds.cgi/LM/LM123.pdf ja pulttaa se runkoon. Tuo on tarkoitettu isommalle virralle/teholle, ja jos laitteet ottavat vähemmän virtaa, niin se ei haittaa. Jäähdytys kun on kunnossa, niin tuskinpa ongelmia tulee.

Toinen vaihtoehto on se hakkuri, mutta niiden kanssa touhuaminen on jo vähän hankalampaa. Voin kokeilla pienikokoisen hakkurin virittämistä syksymmällä, kun talvihuollot rupeavat tulemaan ajankohtaiseksi.
Juokse sinä humma kun tuo taivas on niin tumma ja kahden tässä hiljaa (lujaa) mennään.
jyge
Webmaster
Viestit: 593
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 16:33
Auto: HT '65
Paikkakunta: Haukipudas
Viesti:

Re: constant voltage unit...

Viesti Kirjoittaja jyge »

Waaanha aihe, mutta tämän avulla tuli '65:n mittaristo järkiinsä.

Sattui hyllystä löytymään L78S05 (eli 2 amppeerin versio) ja ei kun tin..turaamaan.
So far so good, nyt ei enää seilaa mittarit kabiinin lämpötilan mukaan.

Jäähdytysripana toimii itse mittaristo. Kuvan jälkeen laitoin tinaa ja kutistesukkaa loppuihinkin liittimiin.
Kuten kuvasta näkyy, lisäsin samalla yhden maajohdon mittariston rungosta koriin.
Liitteet
L78S05 korvaa wanhan constant voltage unitin
L78S05 korvaa wanhan constant voltage unitin
Vastaa Viestiin