Nokka- ja tulipellin välinen tiiviste
Nokka- ja tulipellin välinen tiiviste
Minkähän näköinen mahtais kyseinen tiiviste olla 65 HT:ssa
Konepeiton taka osan tiiviste tulee kiinni omilla kiinnitysklipseillänsä ja päistä pienillä kulmakappaleilla ruuveilla kiinni, konepellin etuosan tiivistettä ei kannata laittaa hinkkaa vain maalit rikki ja alkaa ruostua, kun ei ole tiivistettä tulee viileää ilmaa lisää konetilaan, siitä välistä saa muuten sen ramairin toimimaan vaatii vain pläkkärin tai kuituukon taitoja, itse olen suunnitellut jus tuota versiota, sori taas lipes aiheesta.Mosse kirjoitti:Ihan sellainen L-muotoinen tiiviste, 10 x 10 mm öbaut.
Molempiin reunoihin tulee kulma raudat kahdella ruuvilla kiinni, muuten liimalla. Itse laitoin motonetin "eurolla kolme pikkutuubia"-liimalla ja hyvin on pysynyt...
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Joo no sillä tiivisteellä ei paljon siihen ilmanvaihtuvuuteen ole merkitystä, ajaessa kyllä lämpö poistuu alakautta tehokkaasti, ainut huono puoli sen tiivisteen pois jätöllä on. Että rupee tuleen ilman sisääntulon kautta ne lämpimät ilmat koppiin, anna vain olla takatiiviste paikallaan, ja tehosta muuten konetilan tuuletusta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302