Jäähdytyspuhaltimen toiminta

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
miksu661
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 28 Elo 2016, 16:47
Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible -97
Paikkakunta: Paimio

Re: Jäähdytyspuhaltimen toiminta

Viesti Kirjoittaja miksu661 »

No niin Nyt selvisi syy miksei puhallin toimi niiku pitäis Tännehän on lyöty 6 koneen yx nopeus puhallin :shock:
Liitteet
IMG_20170607_184916_BURST010.jpg
Avatar
miksu661
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 28 Elo 2016, 16:47
Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible -97
Paikkakunta: Paimio

Re: Jäähdytyspuhaltimen toiminta

Viesti Kirjoittaja miksu661 »

Nyt hommasin PWM-säätimen niin voi säädellä flektiä portaattomasti :D Vielä jatkan ton potikan johdot kajuuttaan niin voi säädellä sieltä :D :peukku:
Liitteet
IMG_20170621_161230.jpg
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jäähdytyspuhaltimen toiminta

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

No eipä paljoa ole hyötyä kopista säädellä, mulla on (oli) potikka suoraan syylärin päällä ja kaaran kanssa katottiin se sopivalle kohalle, maalitussilla merkki ettei säädöt mene hukkaan. Ei tuota tartte kääntää kun kerran ja se arvo pysyy.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
miksu661
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 28 Elo 2016, 16:47
Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible -97
Paikkakunta: Paimio

Re: Jäähdytyspuhaltimen toiminta

Viesti Kirjoittaja miksu661 »

Tein sen noin :D
Liitteet
IMG_20170621_172958.jpg
Avatar
miksu661
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 28 Elo 2016, 16:47
Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible -97
Paikkakunta: Paimio

Re: Jäähdytyspuhaltimen toiminta

Viesti Kirjoittaja miksu661 »

Mulla ongelma se että paikalla 6 koneen 1 nopeus mylly Lähti käymään n.92c (15A) ja lämmöt ei noussu just ylemmäks Nyt portaaton säätö mikä ei juurikaan hukkaa tehoja Tän 6 koneen myllyn 1 ja 2 nop liittimet on yhdistetty koska liitin on sama?
Vastaa Viestiin