302--》347 kasaus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

Pikkuhiljaa rupee kone olee kasassa..
Liitteet
img20170303_162012.jpg
img20170303_161727.jpg
img20170303_161627.jpg
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

kohta kohta =)
Liitteet
17436232_10212614585741887_6529524806374447797_o.jpg
17436249_10212614585581883_5013095424752511813_o (1).jpg
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

enpäs muuten ole,nyt pitää ruveta tutkimaan asiaa!!!Kone kasataan samoilla kamoilla kun ennen...........Saakeli kun näistä ei mitään ymmärrä.....Pitääpä kysästä koneen kasaajalta onko nyt varmasti oikeat hilut tohon ahdettuun!!Elikkä pitäisi olla imuventtiilin jouset jämäkkäämät?No joo mullahan on vain 0.3bar ahtoja suurinpirtein.
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

ahdot jää tohon,enempään en tarvii kun liikku jo tarpeeks noilla.Pitää nyt asiaa tutkia ja kiitos paljon Vinkeistä ja asiantuntemuksesta :peukku:
pete74
Addikti
Viestit: 157
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 02:30

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja pete74 »

Tää tulee nyt vähän myöhään mut tossa mun bossin lohkossa on n. 10mm lyhyemmät sylinterit ku vakiossa.
Aloin nimittäin ihmettelemään männän helmojen kuntoa ja sylinterin/iskun pituus tod. näk. vaikutti siihen. Iskuhan mulla oli 0.05" pidempi eli sulla ei välttämättä ole mitään ongelmaa. Tosin mulla oli myös vähän pidemmät veivitkin.
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

kaara91 kirjoitti: 31 Maalis 2017, 00:43 Jotenkin ihmetyttää, että 0,3 barin ahdoilla saa vakiolohkonkin halki ? Onko sitä kierrätelty yli 6000 1/min. Mikä nokka ja kannet on ollu käytössä. Vakio lohko kestää 450hp ja 500Nm ilman rikkoontumisia, jos sitä ei kierrätetä yli 6000 1/min. Kiihdytysporukoissa halkeamiset on tapahtuneet +7000 ja reilu 600hp tehoilla.
Hyvät saa olla vermeet 0,3barin paineilla, että 500hp menee rikki.
Damperin kunto ja tasapainotus on myös tärkeä tekijä. Tosin ahdettu tuottaa pehmeämmän työtahdin, silloin kun akselin omat resonanssit ei ole vielä mukana määräävinä kuvioissa.
Laitan koneen speksit kun pääsen kotiin mutta joo ei ihan 500hv ollut,353kw ja 700Nm penkissä renkailta.
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

-75mm kaasuläppä
-sbf 200cc windsor kannet
-JE takomännät ja veivit ja kampiakseli (Stroukkisarja porattuun 4.030 cylinteriin
-imusarja joku edelbrokin tekele mitä vissiin viilattu jälkien perusteella
-nokka Comp cams 276Hr
-sytkä Msd 6Al,Probillet jakaja,Msd ignition coil blaster
-suuttimet Siemens deka 630cc
-moottorinohjaus Haltech E6H
-pitkät peltisarjat
- Ahdin Procharger P-1SC(vakio 0.35bar)
-Procharger Intercooler
-snowperformace boost cooler Stage 2/140psi(Ei käytetty penkissä)
Laatikkona Tremec Tko600

-Varmasti jotain unohtui mainita mutta siinä kokoonpano..
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

Ulkoinen painotus niinkuin ennenkin,en muuten tiedä mistä mittaa ahtopaineen.Nokasta ei hajuakaan koska papereissakaan ei lue mitään paitsi nokan speksit.Pitää eka saada pitoo tohon Escorttiin :) Alustaa laitettu aika lailla mutta sutii vielä 3vaihteella aika herkästi kaasusta niin ei ole oikein mikään kiihdytys auto.....tietty kunnon renkaat niin sais pitoa.Nyt halppis 255 leveet nakit.Mistä se ahtopaine pitäisi oikeesti mitata?
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

Asiasta toiseen,mistä löytäis vanteet että sais kunnon nakit taakse??Jako 4×108..........
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Facebookissa on jonkun aikaa kaupiteltu tällasii:

https://lmr.com/products/4-Lug-Saleen-S ... ang-Wheels

Itellä on samanlaiset, mut eessä ja takana 10" leveet ja 5x4.5" jaolla.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
balez
Addikti
Viestit: 259
Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
Auto: Mustang Gt -95
Paikkakunta: Vantaa

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja balez »

[quote=kaara91 post_id=137121 time=1490967331 user_id=2254]
Niin, se haljennut vakiolohkohan oli kait tehty jo 347 tilavuuteen 28 oz ulkoisella painotuksella. Tuliko tää uus sisäiseti painotettua, vai sam
Suuttimet riittää vakiopaineilla 650hp


Suuttimet riittää 750hp.. 42 lbs riittää 550hp ahdetussa
. Mutta joo, epäilen että ahtoa enemmän jos puskee yli 350kw renkailta.. Varmaan lähemmäs 10-12psi. Vaihdata akselit viispulttisiksi niin saat vannevalikoimaa rajusti lisää.. Taakse 9" vanne ja laadukas 275 rengas niin alkaa toimii. Tosin viimeksi kun näin sun poistuvan tällä niin alusta näytti tooodella vetelältä. Mäkin odotan innolla että nään tän nipussa ja sutimassa taas :)
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

kaara91 kirjoitti: 01 Huhti 2017, 20:47 Noista tehoista en ota kantaa, mutta pieneltä noi ahtopaineet minustakin vaikuttaa, jos vääntöäkin on 700Nm.

Tossa yhdet mukavan näköiset Azevin vanteet.

http://www.ebay.ie/itm/AZEV-9Jx16-4x108 ... SwPCVX575K
kiitos vanne ehdotuksista.Noi ahdot on mitä mittari näyttää ja ahdin on vakio hihnapyörillä niin ei pitäisi enemmän ahtaa.Hihna hypännyt 2 kertaa pois niin silloin meno hyytynyt radikaalisesti,tuntuu ettei tehoja ole yhtään.Mutta pitää vielä tarkistaa mistä ahtomittari saa mittauksen,voi olla että enemmänkin ahtoja kun toi 0.35bar....
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Nämä taitaa olla jo suomessa.

Juha

kaara91 kirjoitti: ↑01 Huhti 2017 17:47
Noista tehoista en ota kantaa, mutta pieneltä noi ahtopaineet minustakin vaikuttaa, jos vääntöäkin on 700Nm.

Tossa yhdet mukavan näköiset Azevin vanteet.

http://www.ebay.ie/itm/AZEV-9Jx16-4x108 ... SwPCVX575K
Viimeksi muokannut 1223, 07 Huhti 2017, 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja Fake »

Kestääkö toi perä tollasia tehoja? Eikö se kannattaisi tehdä 5lug conversion ja vahvempaa vetaria ym. Sais sitte vanteitakin ihan eri tavalla!
SN95 - SBF 363
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: 302--》347 kasaus

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

mankku80 kirjoitti: 03 Maalis 2017, 16:19 Pikkuhiljaa rupee kone olee kasassa..
Liitteet
Koe kasaus.
Koe kasaus.
mustang1.jpg
mustang.jpg
Vastaa Viestiin