
http://forum.hevostalli.net/read.php?f= ... &t=1208730
Minä vähän jäin sanattomaksi kieltämättä. Kerrankin.
Valvoja: Ville K
Ja mustangissa ei tarttee istua perse maassa ja näkeekin jotain ympärilleen, käytännöllinnen peli foxi on varsinkin viistoperänä kun rompettakin mahtuu ihan hyvin. Varmaan moni asiaa ymmärtämätön nainen jonka mielestä jokainen yli parilitrainen kippo spoilereineen on urheiluauto pitää mustangeja varmaan hirveän tehokkaina peleinäVee8 kirjoitti:Muistaakseni jossain oli määritelty urheiluauto senmukaan kuinka hankala ja epämukava se on käytössä. Sen puoleen Mustangi ei ole UA, koska hyvin sillä on jokapäiväiset ajot sujuneet jo monena kesänä. Mutta -65 Shelby GT350 ja uudet Cobra R:t on sitten asia erikseen. Taatusti riittävän epäkäytännöllisiä...
Ja tuohon kun lisää vielä ajotyylin niin taatusti urheilua...JXA-26 kirjoitti:Heh... mulla on ainakin tuon mukaan urheiluauto ! Vaatii suunnatonta urheilu henkeä ajaa tuolla...Vee8 kirjoitti:Muistaakseni jossain oli määritelty urheiluauto senmukaan kuinka hankala ja epämukava se on käytössä.
Kyllä se urheilusta käy kun väännät tehostamatonta ohjausta parkkipaikalla ja poljet rumpujarruja...JXA-26 kirjoitti:Heh... mulla on ainakin tuon mukaan urheiluauto ! Vaatii suunnatonta urheilu henkeä ajaa tuolla...Vee8 kirjoitti:Muistaakseni jossain oli määritelty urheiluauto senmukaan kuinka hankala ja epämukava se on käytössä.
Ja slalomissa.Kristo kirjoitti:
Kyllä se urheilusta käy kun väännät tehostamatonta ohjausta parkkipaikalla ja poljet rumpujarruja...
Mustang ei alunperin tosiaan ole urheiluauto, ehkä urheilullinen, mutta kaikkein paras määritelmä lienee se klassinen poni-auto. Se mitä poni-auto tarkoittaa onkin sitten eri threadin aihe.457 kirjoitti:Mustangi ei ole urheiluauto ehkä jollain lailla muskeliauto isolohkolla varustettuna. Muutoin se on tavallinen ameriikan coupe taunus katolla tai ilman.
G-Mersu on kans aika peto maastossartm kirjoitti:Ja sitäpaitsi nykymaastureilla ei juuri edetä oikeassa maastossa, ominaisuudet eivät riitä. Ehkä Landroveria lukuunottamatta. Citymaasturi on siitä mielenkiintoinen, että mitä lähempänä keskustaa omistaja asuu, sen isommat pyörät alla...
ja aika mukavan hintanenkin, se taitaa olla vielä oikeita maastoautoja vaikkei uusia niitäkään kukaan vie sen lähemmäs maastoa kuin mökkiteille.Ahti kirjoitti:G-Mersu on kans aika peto maastossartm kirjoitti:Ja sitäpaitsi nykymaastureilla ei juuri edetä oikeassa maastossa, ominaisuudet eivät riitä. Ehkä Landroveria lukuunottamatta. Citymaasturi on siitä mielenkiintoinen, että mitä lähempänä keskustaa omistaja asuu, sen isommat pyörät alla...