Madallus

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Kirpa844
Tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Touko 2016, 17:55
Auto: Mustang 1966 289

Madallus

Viesti Kirjoittaja Kirpa844 »

Jeesiä tarttisi. Tarköitus olisi madaltaa 1966 aavistuksen, mielellään 1-2" ja ehdotuksia otetaan vastaan etujousitoimittajista sekä vaihtoehdoista. Kiitos. 289 ja c4
Avatar
starsky
Aina äänessä
Viestit: 1684
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
Auto: 1966 ht
Paikkakunta: Kuopio

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja starsky »

Etupään pudotus: Arning-muunnos noin 1" ja madallusjouset lisää noin 1"

Takapään pudotus: uudet lehtijouset, joissa silmien paikka vaihdettu tai pudotuspala takajousen ja perän väliin.

Etupäässä tuleekin sitten pudotuksen johdosta mm. Pump Steer-ilmiö. Takana saattaa muuttua kardaanikulmat, jonka syystä auto alkaa täristämään jollain nopeudella.

Kannattaa varautua kaikenlaiseen pieneen säätöön pudotuksen jälkeen.

Pitkillä headereillä joutuu ehkä hieman väistelemään suurimmissa hidastetöyssyissä.

Parhaat kotimaiset toimittajat löytyvät meidän jäsenetuliikkeista.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

starsky kirjoitti:Etupään pudotus: Arning-muunnos noin 1" [/url].
Noin 1" vaihtelee allaolevan linkin mukaan 1/4"-5/8" tuumaa, muutenkin hyvä lukupaketti Arning-muutoksesta, etenkin tuo lisäcasterin hakeminen, eli reikiä siirretään paitsi alas niin myös taaksepäin. Tuolta puuttuu vielä se, että toista kiinnitystä pudotetaan enemmän, jotta tukivarsi ei ota jousituksen tehtävää.

http://dazecars.com/dazed/drop.html
Vastaa Viestiin