Madallus
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Madallus
Etupään pudotus: Arning-muunnos noin 1" ja madallusjouset lisää noin 1"
Takapään pudotus: uudet lehtijouset, joissa silmien paikka vaihdettu tai pudotuspala takajousen ja perän väliin.
Etupäässä tuleekin sitten pudotuksen johdosta mm. Pump Steer-ilmiö. Takana saattaa muuttua kardaanikulmat, jonka syystä auto alkaa täristämään jollain nopeudella.
Kannattaa varautua kaikenlaiseen pieneen säätöön pudotuksen jälkeen.
Pitkillä headereillä joutuu ehkä hieman väistelemään suurimmissa hidastetöyssyissä.
Parhaat kotimaiset toimittajat löytyvät meidän jäsenetuliikkeista.
Takapään pudotus: uudet lehtijouset, joissa silmien paikka vaihdettu tai pudotuspala takajousen ja perän väliin.
Etupäässä tuleekin sitten pudotuksen johdosta mm. Pump Steer-ilmiö. Takana saattaa muuttua kardaanikulmat, jonka syystä auto alkaa täristämään jollain nopeudella.
Kannattaa varautua kaikenlaiseen pieneen säätöön pudotuksen jälkeen.
Pitkillä headereillä joutuu ehkä hieman väistelemään suurimmissa hidastetöyssyissä.
Parhaat kotimaiset toimittajat löytyvät meidän jäsenetuliikkeista.
Re: Madallus
Noin 1" vaihtelee allaolevan linkin mukaan 1/4"-5/8" tuumaa, muutenkin hyvä lukupaketti Arning-muutoksesta, etenkin tuo lisäcasterin hakeminen, eli reikiä siirretään paitsi alas niin myös taaksepäin. Tuolta puuttuu vielä se, että toista kiinnitystä pudotetaan enemmän, jotta tukivarsi ei ota jousituksen tehtävää.starsky kirjoitti:Etupään pudotus: Arning-muunnos noin 1" [/url].
http://dazecars.com/dazed/drop.html