Voihan olla, että setä Katsastus vaatii 5-pulttiset akselistot sitten kun tehoa on saman verran tai enemmän kuin orggis vinkkelissä; jokin syyhän siihen täytyy olla että on 4- ja 5-pulttiset alun perin tehty. Teho. Kuutosen perusviritys (up to 300hp

) ei sinänsä välttämättä näy ja 4-pulttiset menee mutta laitappa sinne puhallin tai pari niin saattaa joku keksiä vaatia 5-pulttisia sisään.
On siitä joka tapauksessa paljon hyötyä; reilusti enemmän vannevaihtoehtoja, vahvempi perämurikka ja sitä kautta myös helppo lukkomahdollisuus (vai tietääkö joku onko kuutosen perään saatavilla lukkoa?).
Jos mulla olis kuutos-early niin ajattelisin ihan samaa akseliswappiasiaa, mutta se ei olisi listalla ainakaan ensimmäisenä.
BTW 200, sun T5 hilppeineen on mulla maanantaina.