kutoiseen kasin akselit

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

kutoiseen kasin akselit

Viesti Kirjoittaja 200cid »

tere!
pohdin tuossa että kun tuo pirssi nyt on tyhjä peltipaljas kori josta kohta lähtee tekniikkakin irti ja tulee T-5 looda niin miksen saman tien vaihtais sitä kasia sinne ni loppuu se vi**uilu... :) ku olis halvalla 347 tarjolla.... :twisted: :twisted: :twisted:

Kertokaas viisaammat sopiiko -82 mercury farmin levyjarruhilppeet musseen ku oon pihi ni en viittis ostaa uusia... :? koneeseen käytetään sitä ISOA rahaa :twisted: musse on muuten -65

ai nii :!: mitäs palikoita sinne ohjauksen puoleen piti vexlata?

KIITOS
KUKA V*TUN TUNING?!
surmanajaja
Aktiivi
Viestit: 39
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 08:17
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja surmanajaja »

nuo jarrut ei taida ihan heittämällä käydä..ohjaukseen pitää vaihtaa kaikki muu paitsi simpukka..siis kääntövarret,raidetanko, apusimpukka ja raidetangon sisemmät ja ulommat päät ..jouset jäykemmiksi, ja koko taka-akseli mielellään myös jouset.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Hui. Just another Vee-eight. Aurinkonpistos? :roll:

Eikä lopu se vi**uilu, se tulee vaan eri teltasta 8) :lol: 8)
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Pony kirjoitti:Eikä lopu se vi**uilu, se tulee vaan eri teltasta 8) :lol: 8)
Tohon ei mitään lisättävää meinaan varmana totta! :D mutta voi olla että vaihran vaan akselit viidelle pultille että saa tosissaan kiusata kuutosta!!!! :twisted: :twisted: jos ei vaihra kasia pitääkö silti vaihtaa ohjauskamat....? varmaan melko tyhmä kymysys... :roll:
KUKA V*TUN TUNING?!
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Luulisi neljälläkin pultilla pysyvän pyörät kiinni, jos kutosen meinaat kuitenkin jättää. Omalla tavallaan olisi hyvä pitää alkuperäis kutvosauto kohtalaisen orkkiksena, niitähän ei taida enää kuitenkaan hirveästi olla.Voihan vaikka kutoseen pienen puhaltimen kylkeen laittaa niin olis ainakin erillainen :wink:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

200cid kirjoitti:
Pony kirjoitti:Eikä lopu se vi**uilu, se tulee vaan eri teltasta 8) :lol: 8)
Tohon ei mitään lisättävää meinaan varmana totta! :D mutta voi olla että vaihran vaan akselit viidelle pultille että saa tosissaan kiusata kuutosta!!!! :twisted: :twisted: jos ei vaihra kasia pitääkö silti vaihtaa ohjauskamat....? varmaan melko tyhmä kymysys... :roll:
Laita ihmeessä mitä itsestäsi hyvältä tuntuu, ittelles sinä autoa rakennat et muille. Jos tarviit neuvoja tuohon muutokseen, minult löytyy muutin oman 66ht kutvos musseni vastaamaan kaikilta osin tehtaalta lähtanyttä 8 mussea vastaavaksi, satun tietämään jokanippelin mikä tarvii muuttaa niin että vielläpä prosentitkin riittää. Ainahan kulmia voi säädellä paremman ajotuntuman saamiseksi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Voihan olla, että setä Katsastus vaatii 5-pulttiset akselistot sitten kun tehoa on saman verran tai enemmän kuin orggis vinkkelissä; jokin syyhän siihen täytyy olla että on 4- ja 5-pulttiset alun perin tehty. Teho. Kuutosen perusviritys (up to 300hp 8) ) ei sinänsä välttämättä näy ja 4-pulttiset menee mutta laitappa sinne puhallin tai pari niin saattaa joku keksiä vaatia 5-pulttisia sisään.

On siitä joka tapauksessa paljon hyötyä; reilusti enemmän vannevaihtoehtoja, vahvempi perämurikka ja sitä kautta myös helppo lukkomahdollisuus (vai tietääkö joku onko kuutosen perään saatavilla lukkoa?).

Jos mulla olis kuutos-early niin ajattelisin ihan samaa akseliswappiasiaa, mutta se ei olisi listalla ainakaan ensimmäisenä.

BTW 200, sun T5 hilppeineen on mulla maanantaina.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Pony kirjoitti: On siitä joka tapauksessa paljon hyötyä; reilusti enemmän vannevaihtoehtoja, vahvempi perämurikka ja sitä kautta myös helppo lukkomahdollisuus (vai tietääkö joku onko kuutosen perään saatavilla lukkoa?).

BTW 200, sun T5 hilppeineen on mulla maanantaina.
AIVAN! Pitäs saada lujempi perä kun olen myöskin mietiskellyt sitä eatonin puhallinta ehkä siihen kutoseen... olis ainaki jotain muuta välillä! :P

Pony! Tuun hakemahan sen lootan sitten maanantai- tahi tiistai-iltana.
KUKA V*TUN TUNING?!
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Allekirjoittaneen 64-avoon (orig. 170cid, nyt 200cid vaihdettuna jo 80-luvulla) on aiemmin vaihdettu 4-pulttisen systeemin tilalle 5-pulttinen systeemi, eli entistä oli jäänyt vain C4-laatikko (=iso homma), mutta onpa nyt sitten isommat ja siten tehokkaammat jarrut. Ja enemmän vannevaihtoehtoja olemassa: mm. 14x5" & 14x6" (& 14x7" ?) peltivanne (+ useita eril. kapseleita), 14x6" Magnum 500 & 14x5-6" Styled Steels, 14x6" Shelby Cal 500...
Vastaa Viestiin