jäähdytysjärjestelmän puhdistus
- 65HT
- Mega-addikti
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Viesti:
jäähdytysjärjestelmän puhdistus
Kaikki vinkit otetaan innolla vastaan.
Re: jäähdytysjärjestelmän puhdistus
pari litraa moottorin pesu liuotinta nesteensekaan käytä konetta ja ajele vähän aikaa,laske töhkät ulos lohkosta ja syyläristä.toista sama parikertaa pelkällä vedellä huuhdellaksesi jäähdytysjärjestelmästä liuotin pois.muista avata myös lohkon vedenpoisto tulpat! toimii sabissa miksi ei toimisi foordissa 8)ps.ei sitte mitään vaahtoavia litkuja,vaan kunnon punakorkkisia65HT kirjoitti:Kaikki vinkit otetaan innolla vastaan.

montego mx
Molemmilta puolilta lohkoa vasen takana oikea edessä vai oliko se toisin päin. Ne on joko kuusio kolo- tai neliö kantaruuvit. Kannattaa vahtaa tyhjennys ruuveiksi on paljon helpompi avat ja sulkea kun tarvis tyhjentää ja täyttää lohko nesteellä.65HT kirjoitti:Mistä löytyy 289:stä vedenpoistoroppu lohkosta?
Minä olen käyttänyt vahvaa lipeä pohjaista kone tiskiainetta syylarin ja lohkon pesuun. Nestemmäistä konetiskiainetta syylarinkorkista sisään ja noin puolituntia ajoa (pesua), kevyt jäähdytys lohkon ja syylarin tyhjennys ja riittävä huuhtelu. Konetiskiaineet sisältää korroosion estoainetta näin ollen se ei vahingoita syylaria eikä muitakaan materiaaleja koneessa. Voisi olla hyvä jos termostaatin poistaa pesun ajaksi niin nesteet kiertää paremmin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Molemmilta puolilta lohkoa vasen takana oikea edessä vai oliko se toisin päin. Ne on joko kuusio kolo- tai neliö kantaruuvit. Kannattaa vahtaa tyhjennys ruuveiksi on paljon helpompi avat ja sulkea kun tarvis tyhjentää ja täyttää lohko nesteellä.65HT kirjoitti:Mistä löytyy 289:stä vedenpoistoroppu lohkosta?
Minä olen käyttänyt vahvaa lipeä pohjaista kone tiskiainetta syylarin ja lohkon pesuun. Nestemmäistä konetiskiainetta syylarinkorkista sisään ja noin puolituntia ajoa (pesua), kevyt jäähdytys lohkon ja syylarin tyhjennys ja riittävä huuhtelu. Konetiskiaineet sisältää korroosion estoainetta näin ollen se ei vahingoita syylaria eikä muitakaan materiaaleja koneessa. Voisi olla hyvä jos termostaatin poistaa pesun ajaksi niin nesteet kiertää paremmin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
67 Mustang HT "Trans Am"
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Rautapadalla hyvä ohje, mutta alukansien kanssa olisin erittäin varovainen. Alumiini kun on muistaakseni persoa liukenemaan emäksiin...457 kirjoitti: Minä olen käyttänyt vahvaa lipeä pohjaista kone tiskiainetta syylarin ja lohkon pesuun. Nestemmäistä konetiskiainetta syylarinkorkista sisään ja noin puolituntia ajoa (pesua), kevyt jäähdytys lohkon ja syylarin tyhjennys ja riittävä huuhtelu. Konetiskiaineet sisältää korroosion estoainetta näin ollen se ei vahingoita syylaria eikä muitakaan materiaaleja koneessa. Voisi olla hyvä jos termostaatin poistaa pesun ajaksi niin nesteet kiertää paremmin.