8"
Selevä homma käydäämpä kuuntelemassa turun reissulla niitä periä, haluan kuulla itse onko täysin äänetön, jos kaikki menee niin kui olen suunnitellut, vaihtuu tuo porakone mallin perä kokonaan toiseen merkkiin. Saas nähdä kuin käy
.

Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Mussemaan
- Mega-addikti
No usko vaan huvikses, hiljainen on. Tilanne ei kyydinantamisella muutu yhtikäs mihinkään.ROKI kirjoitti:Selevä homma käydäämpä kuuntelemassa turun reissulla niitä periä, haluan kuulla itse onko täysin äänetön
Ei ole ollut tapana keksiä päästä näitä juttuja.
Suojanen teki mulle täyden peräremontin. Näkyy osaavan hommansa kun tuntuu tuo 8":n hiljaiseksi saaminen olevan hankalaa.

- Mussemaan
- Mega-addikti
Niin se on pienestä kiinni tuon ulinan aikaansaaminen.
Just sen takia en viitsinyt alkaa itse välitystä säätään, vaikka se periaatteessa onkin aika yksinkertaista.
Hamppien säätäminen äänettömäksi on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...voi käydä "hassusti" vaikka kuinka tarkkana koittaa olla.
Just sen takia en viitsinyt alkaa itse välitystä säätään, vaikka se periaatteessa onkin aika yksinkertaista.
Hamppien säätäminen äänettömäksi on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...voi käydä "hassusti" vaikka kuinka tarkkana koittaa olla.

- Esaleeni 27
- Addikti
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Fastback kirjoitti:Mitä etelämmässä asuu, niin kannattaa ottaa yhteyttä Vanhasen Mattiin, mies tekee periä mm. Tradepartsille. Uskon että tietää kanssa mitä tekee, kuten Kitinojat velhotkin.
Ei perhana, joo Vanhasen Pekkaa mäkin tarkoitin!!!!!Tapsa kirjoitti:Joo, kun Etelään päin mennään niin lisää suosituksia
Spessun Pekka "pecos" Vanhanen on myös Velho perien kanssa
ja myös Leppänen Bros Maantiekylässä
muita ei mulle heti tuu mieleen..
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Pekkaa mä kyl alunperin tarkoitin, mutta jostain se Matti siihen kumpusi... Voihan joku innokas pistää Matille sähköpostia siitä fordin perän säätämisestä...
Vileniuksen Jarmo Lahden seudulta osaa homman myös.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen