Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.
Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...
Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?
- tug3
- Aktiivi
- Viestit: 115
- Liittynyt: 15 Tammi 2009, 14:27
- Auto: Avo 289 '67 & Coupe V6 '95
VW Muurahaiskarju '72/'03
Chevy Kanttipikkis '87
+ vaimon autot - Paikkakunta: Kello-koski
- Viesti:
Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?
- "What's a prom?"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
-
- Mega-addikti
- Viestit: 699
- Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?
Seinäjoen Vianorilla ainakin 96-Cobran suuntaus 80e.
Luulisi olevan koko ketjulla sama.
Luulisi olevan koko ketjulla sama.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?
Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.tug3 kirjoitti:Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.
Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinen

Mustang -67HT
- tug3
- Aktiivi
- Viestit: 115
- Liittynyt: 15 Tammi 2009, 14:27
- Auto: Avo 289 '67 & Coupe V6 '95
VW Muurahaiskarju '72/'03
Chevy Kanttipikkis '87
+ vaimon autot - Paikkakunta: Kello-koski
- Viesti:
Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?
Juuei kyse ole siiyä etteikö ratti väänny (tehostamattomana). Väljää siellä on vähän juu, mutta nyt on kyse siitä että renkaat ei taivu inhimillisiin suorituksiin ja pihassa vekslataan yli tuplat full-size pickuppiin nähden...IronHorse kirjoitti: Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinennim. kokemusta on
- "What's a prom?"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"