Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
tug3
Aktiivi
Viestit: 115
Liittynyt: 15 Tammi 2009, 14:27
Auto: Avo 289 '67 & Coupe V6 '95
VW Muurahaiskarju '72/'03
Chevy Kanttipikkis '87
+ vaimon autot
Paikkakunta: Kello-koski
Viesti:

Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Viesti Kirjoittaja tug3 »

Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.

Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...
- "What's a prom?"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
Pertti
Mega-addikti
Viestit: 699
Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra
Paikkakunta: Lapua

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Seinäjoen Vianorilla ainakin 96-Cobran suuntaus 80e.
Luulisi olevan koko ketjulla sama.
Romu rauhoittaa

Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 537
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

tug3 kirjoitti:Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.

Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...
Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinen :!: nim. kokemusta on
Mustang -67HT
Avatar
tug3
Aktiivi
Viestit: 115
Liittynyt: 15 Tammi 2009, 14:27
Auto: Avo 289 '67 & Coupe V6 '95
VW Muurahaiskarju '72/'03
Chevy Kanttipikkis '87
+ vaimon autot
Paikkakunta: Kello-koski
Viesti:

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Viesti Kirjoittaja tug3 »

IronHorse kirjoitti: Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinen :!: nim. kokemusta on
Juuei kyse ole siiyä etteikö ratti väänny (tehostamattomana). Väljää siellä on vähän juu, mutta nyt on kyse siitä että renkaat ei taivu inhimillisiin suorituksiin ja pihassa vekslataan yli tuplat full-size pickuppiin nähden...
- "What's a prom?"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
Vastaa Viestiin