
kiekkamittari häiriö
kiekkamittari häiriö
mistähän fox koppasen kiekkamittari ottaa sigunaalinsa kun pätkiip auton kans yht aikaa siis kun moottori hiukan pätkiip niin vaikuttaa kiekkamittariin.


Puolan miinusjohdosta.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Mikäs sitten mun 95' GTS:n kierroslukumittarissa on? Kone käy muuten normaalisti, mutta aina välillä kierrokset tippuu 1000rpm alaspäin...Ei vaikuta moottorin käymiseen.
Tarkastin jo mittariston takaa, että jos liitin olisi ollut huonosti kiinni. Pieni rako siellä näkyi, joten painoin sen takaisin paikoilleen. Sen jälkeen päätin lähteä pienelle ajelulle ja katsoa samalla jos nyt kierroslukumittari toimisi kunnolla, mutta kas kummaa, sama vika ilmeni vieläkin. Kun vähän kopauttaa pleksilasiin kierrosten pudotessa 1000rpm niin palaa takaisin siihen normaaliin asentoon. Voisiko vika olla mittarin viisarissa?...Huonosti kiinni?
Kun ostin auton niin takakontista löytyi valkoiset mittariston pohjat...tosin puuttui nopeus- ja kierroslukumittarin valkoiset pohjat! Joskus olleet kiinni auton mittaristossa ja sen jälkeen vaihdettu takaisin normaaleiksi huolimattomasti? Auttakaa!...KATSASTUS 30.6.
SORI, ETTÄ HÄIRITSEN TOPIIKKIA!!!


SORI, ETTÄ HÄIRITSEN TOPIIKKIA!!!
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Kokeiles laittaa virrat paalle "sytytys asentoon" trippimittarin nappi pohjassa (nappi pohjaan, kaanto avaimesta). Mittariston pitaisi menna silloin testimoodiin, jolloin viisarit menee laidasta laitaan. Kun painelet trippimittarin nappia, saat erilaisia maagisia lukuja matkamittarin nayttoon. Eri moodit kiertavat lapi ja takaisin alkuun, kun jatkat napin painelua. Kierratat eri moodeja lapi kunnes nakyy rpm naytossa. Sitten ajelet ja katsot, tippuuko digitaalinen luku samalla kun analooginen mittari varahtaa. Tuolla pitaisi saada haarukoitua ainakin, saako mittaristo vaaran arvon vai onko se mittarin neula jotenkin rikki (kaamissa vikaa?).djcombo kirjoitti: Joskus olleet kiinni auton mittaristossa ja sen jälkeen vaihdettu takaisin normaaleiksi huolimattomasti? Auttakaa!...KATSASTUS 30.6.
Toimii ainakin 99 ja uudemmissa. Voi olla etta '95 mittaristo on erilainen, mutta epailisin olevan sama.
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Kokeilin painaa nappulaa...Kierroslukumittarin viisari kylläkin nousee ylöspäin, mutta vain hetkeksi. Sitten taas tipahtaa alas. Mitäs tässä seuraavaksi kokeilisi?...Mittariston vaihtoa vai pleksilasi irti ja koittaa painaa vähän viisaria kiinni jos vaikka olisi irti???veekoo kirjoitti:Kokeiles laittaa virrat paalle "sytytys asentoon" trippimittarin nappi pohjassa (nappi pohjaan, kaanto avaimesta). Mittariston pitaisi menna silloin testimoodiin, jolloin viisarit menee laidasta laitaan. Kun painelet trippimittarin nappia, saat erilaisia maagisia lukuja matkamittarin nayttoon. Eri moodit kiertavat lapi ja takaisin alkuun, kun jatkat napin painelua. Kierratat eri moodeja lapi kunnes nakyy rpm naytossa. Sitten ajelet ja katsot, tippuuko digitaalinen luku samalla kun analooginen mittari varahtaa. Tuolla pitaisi saada haarukoitua ainakin, saako mittaristo vaaran arvon vai onko se mittarin neula jotenkin rikki (kaamissa vikaa?).
Toimii ainakin 99 ja uudemmissa. Voi olla etta '95 mittaristo on erilainen, mutta epailisin olevan sama.

- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Joops. Sorry, tarttee olla 99 tai uudempi. Liittyy ajotietokoneen versioon:djcombo kirjoitti: Kokeilin painaa nappulaa...Kierroslukumittarin viisari kylläkin nousee ylöspäin, mutta vain hetkeksi. Sitten taas tipahtaa alas. Mitäs tässä seuraavaksi kokeilisi?...Mittariston vaihtoa vai pleksilasi irti ja koittaa painaa vähän viisaria kiinni jos vaikka olisi irti???
http://www.mustangworld.com/ourpics/News/99hec.htm
Jos se viisari tipahtelee, niin eikos sen sitten pitaisi jaada nayttamaan liian vahan tai irrota kohta kokonaan? En tieda, onko noille uudemmille instrumenttiklustereille korjaajia olemassakaan vai osaisiko joku fiksata.. Tietty pura-kokoa harjoituksen aikana voi se huono liitos alkaa toimimaan, jolta tuo minusta kuulostaa.
Jos mittariston takaosa on samantyylinen kuin Sierrassa (juotettu), niin kannattaa käydä PIENELLÄ tinakolvilla kaikki juotokset läpi. (Lähes) Kaikissa Sierroissa korjaantuu kierroslukumittari moisella toimenpiteellä
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Sama johto mikä tulee kiekkamittarille, menee myös sinne sytkämoduulille, senhän vois koittaa vaihtaa.GT9008 kirjoitti:ei ole vikaa vikaa vikaa vikaa puolassa eikä puolan johtoa tarvii vaihtaa...............elikkäs mitäs sitten sytkä moduulin vaihto ????
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Sama vika on kierroslukumittarissa edelleen, joten jatketaan samaa topiikkia, eikä kirjoitella turhaan uutta.djcombo kirjoitti:Mikäs sitten mun 95' GTS:n kierroslukumittarissa on? Kone käy muuten normaalisti, mutta aina välillä kierrokset tippuu 1000rpm alaspäin...Ei vaikuta moottorin käymiseen.Tarkastin jo mittariston takaa, että jos liitin olisi ollut huonosti kiinni. Pieni rako siellä näkyi, joten painoin sen takaisin paikoilleen. Sen jälkeen päätin lähteä pienelle ajelulle ja katsoa samalla jos nyt kierroslukumittari toimisi kunnolla, mutta kas kummaa, sama vika ilmeni vieläkin. Kun vähän kopauttaa pleksilasiin kierrosten pudotessa 1000rpm niin palaa takaisin siihen normaaliin asentoon. Voisiko vika olla mittarin viisarissa?...Huonosti kiinni?
APUA/NEUVOJA KAIVATAAN!!!
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002