Kokeilin lähteekö??
Valvoja: Ville K
Re: Kokeilin lähteekö??
En syytä enkä väitä...oikeastaan päinvastoin mutta mistähän tuokin "riisikuppi"-termi on tullut nimenomaan japanilaisen auton sanotaanko nyt vaikka yleiseksi lempinimeksi. Luultavasti sen on keksinyt asioista mitään tietämätön taho koskapa ainakin meikäläisen oletus on ainakin se että Kiina on varsinainen riisimaa ja Japani paremminkin kalamaa eli eikö lemppariksi kävisi paremminkin "katiska". Kiinalaiset pitäköön riisikuppi nimen koskapa ovat alkaneen tuottamaan autoja länsimarkkinoille.
Kannattaa käydä vilkaisemassa jenkkilässä että millä ne itsekin nykyisin suhaa. Katiskoita on liikenteessä ja paljon niin kuin myös riisikuppeja.
Kannattaa käydä vilkaisemassa jenkkilässä että millä ne itsekin nykyisin suhaa. Katiskoita on liikenteessä ja paljon niin kuin myös riisikuppeja.
Mustang -67HT
Re: Kokeilin lähteekö??
IS200 leksa on ainakin ihan corolla. niin muovinen ja niin mopo. Joskus teki sellaista vähän mieli, mutta eipä tehnyt enää koeajettuani. Vähän on kyllä erikoiset keskustelunaiheet tämmöselle foorumille, mutta jatkakaa mun puolesta, popcornit onkin jo valmiita...
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kokeilin lähteekö??
Täs alkaa lihomaan ku on alusta asti seurailtuVille K kirjoitti:... mutta jatkakaa mun puolesta, popcornit onkin jo valmiita...

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Kokeilin lähteekö??
Jos muuten lexusta verrataan mersuun, niin kun LS400 esiteltiin, mersun S-sarjalainen oli w126, ja se menee kyllä luotettavuudessa samalle viivalle kuin w123 ja w124, se S-sarjan seuraava sukupolvi, w140 oli se murheenkryyni mistä luotettavuusongelmat alkoi.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Kokeilin lähteekö??



On mullakin ollu japsi, tai no kaksi... ensimmäinen ja viimeinen - sama auto (Nissun/Datsan). Tai no vannomatta paras, varsinkaan kun nykyään ei tiedä missä mikäkin on tehty. Duuniauto on Opel, laseissa lukee Renault ja näyttää Dat.. Nissanilta, kasattu varmaan Albaniassa tai jossain...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Kokeilin lähteekö??
Syvällisimmät pahoitteluni, kun nyt näin kirjoittelin tänne Mustang-foorumille japanilaisista autoista.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.

- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Re: Kokeilin lähteekö??
No mutta entäs, jos laittaa Mustangiin Cedricin kiisselin. Tulis halvempia kilome.. eikun maileja.arrakis kirjoitti:Syvällisimmät pahoitteluni, kun nyt näin kirjoittelin tänne Mustang-foorumille japanilaisista autoista.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kokeilin lähteekö??
Hatchback foxin vois saada pakuks kun siinä ois vähän tota konttitilaaki...Arto65FB kirjoitti:No mutta entäs, jos laittaa Mustangiin Cedricin kiisselin. Tulis halvempia kilome.. eikun maileja.arrakis kirjoitti:Syvällisimmät pahoitteluni, kun nyt näin kirjoittelin tänne Mustang-foorumille japanilaisista autoista.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Kokeilin lähteekö??
Harmi kun täällä ei ole sitä lärvikirjan tykkäysnappulaa. Tälle vois sitä painaa.Arto65FB kirjoitti:
No mutta entäs, jos laittaa Mustangiin Cedricin kiisselin. Tulis halvempia kilome.. eikun maileja.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
-
- Aktiivi
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Re: Kokeilin lähteekö??
Tuo on totta. Mullakin on 3gen camaro joka muutettu pickupiksi pidentämällä perää puoli metriä ja pellin alla lymyää mersun 3.0 diesel. Ja kaiken lisäksi toi pickup muutos show on tehty siihen uutenaArto65FB kirjoitti:No mutta entäs, jos laittaa Mustangiin Cedricin kiisselin. Tulis halvempia kilome.. eikun maileja.arrakis kirjoitti:Syvällisimmät pahoitteluni, kun nyt näin kirjoittelin tänne Mustang-foorumille japanilaisista autoista.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.

- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Kokeilin lähteekö??
Jestas! Noita "suomi" kamaroita en olekaan nähnyt aikoihin. Varsinkaan diisselöitynä. Säilö tuo unohtumattomana suomi-erikoisuutena mitä ei muualta löydy.cougar1967 kirjoitti:Tuo on totta. Mullakin on 3gen camaro joka muutettu pickupiksi pidentämällä perää puoli metriä ja pellin alla lymyää mersun 3.0 diesel. Ja kaiken lisäksi toi pickup muutos show on tehty siihen uutenaArto65FB kirjoitti:No mutta entäs, jos laittaa Mustangiin Cedricin kiisselin. Tulis halvempia kilome.. eikun maileja.arrakis kirjoitti:Syvällisimmät pahoitteluni, kun nyt näin kirjoittelin tänne Mustang-foorumille japanilaisista autoista.
Muistakaa nyt muutkin, että tänne EI kuulu kirjoitella muista automerkeistä.Halvalla sillä kyllä ajaa. Miksei musseenkin?
Niin, vaikkei voortti olekaan.
Vesa
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
-
- Aktiivi
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Re: Kokeilin lähteekö??
Laitetaas tosta nyt oikeen kuvakin ihasteltavaksi, "only in finland"
http://img.photobucket.com/albums/v718/ ... ukixtj.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v718/ ... ukixtj.jpg
Re: Kokeilin lähteekö??
MB OM 603 moottori ainoa hyvä asia tuossa autossa. Tallissa yksi tuollainen kone pukissa...ajettu n. 1600 000 km eikä ole oikeastaan lainkaan olkapäitä pytyissä ...kansiremppa tehty ja iskussa edelleen.cougar1967 kirjoitti:Laitetaas tosta nyt oikeen kuvakin ihasteltavaksi, "only in finland"
http://img.photobucket.com/albums/v718/ ... ukixtj.jpg
Mustang -67HT
Re: Kokeilin lähteekö??
Joo diesel keulalle ja pohjaan tervaa ja kyllä lähtee.
Tämän voisi siirtää Suomi 24 osioon.
Tämän voisi siirtää Suomi 24 osioon.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.