Kokeilin lähteekö??
Valvoja: Ville K
Kokeilin lähteekö??
Joo lähtihän se vasta toisella sahauksella, rotisko mikä rotisko. Vaan mikäpä mieltä ylenti, viime kesästä asti seisonut japanian laatuvaunu eka startilla siitä vierestä tulille. Onne vaan hienoja vehkeitä nuo japanialaiset !!!.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Kokeilin lähteekö??
Kuulunee tuonne, niin kuin nimikin kertoo: http://www.fintoys.net/
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kokeilin lähteekö??
Määki kokeilin, Jyväskylän funrunin jälkee jäi auto seisomaan ja joulukuussa oli yli 20 astetta pakkasta, akkua lataamatta vanhoilla bensoilla viidennellä käyntiin. On ne ihan täyttä pa.......
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Kokeilin lähteekö??
Haha, hauska provo
Japanialaiset yheksäkytmallisena toimii vieläkin meleko varmasti, eikä paljoo remonttia tarvi tehrä.. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan 


Viimeksi muokannut PeteP, 13 Helmi 2016, 14:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

-
- Mega-addikti
- Viestit: 700
- Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: Kokeilin lähteekö??
Taisi olla vain jokatoisessa rotiskossa sähköpumppu...
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Re: Kokeilin lähteekö??
Olen vahvasti eri mieltä jaappanin ihmeistä.
Itselle kun ei ole väliä, missä maassa auto on tehty, kunhan se hieno ja hyvä ajaa.
Esimerkiksi allekirjoituksessani näkyvä Lexus kuuluu tähän kategoriaan, jonka yllä mainitsin.
Toki, tämä on vain mielipiteeni, mutta jos ei ole kyseisellä autolla edes ajanut, niin miten voi tietää?
Jos ei niinkään tykkää autonkorjauksesta, niin voin suositella Lexusta kokemuksesta. Ei ole vikoja ei.
Ja Homerille tiedoksi, kyllä, kuulun myös fintoysiin.
Itselle kun ei ole väliä, missä maassa auto on tehty, kunhan se hieno ja hyvä ajaa.
Esimerkiksi allekirjoituksessani näkyvä Lexus kuuluu tähän kategoriaan, jonka yllä mainitsin.
Toki, tämä on vain mielipiteeni, mutta jos ei ole kyseisellä autolla edes ajanut, niin miten voi tietää?

Jos ei niinkään tykkää autonkorjauksesta, niin voin suositella Lexusta kokemuksesta. Ei ole vikoja ei.
Ja Homerille tiedoksi, kyllä, kuulun myös fintoysiin.

- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kokeilin lähteekö??
Eilen kattelin kun kaverin Lexukseen vaihettiin tulppia, on se helppohoitonen kun pitää imusarja pistää puoliks että saa keskimmäiset irti. 
Okei, ymmärrän arrakiksen pointin tuosta että valmistusmaalla ei oo väliä ja oon osittain samaa mieltä. Omat fooruminsa muille, en määkää mee volvo foorumille kehumaan kuinka hyviä foordit on.

Okei, ymmärrän arrakiksen pointin tuosta että valmistusmaalla ei oo väliä ja oon osittain samaa mieltä. Omat fooruminsa muille, en määkää mee volvo foorumille kehumaan kuinka hyviä foordit on.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Kokeilin lähteekö??
Kyllä omaan vaihtaa tulpat tunnissa, ei mitään imusarjan puolittamisia...Firebolt kirjoitti:Eilen kattelin kun kaverin Lexukseen vaihettiin tulppia, on se helppohoitonen kun pitää imusarja pistää puoliks että saa keskimmäiset irti.

- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Re: Kokeilin lähteekö??
Kateellisten juttuja kun eivät omista hyvää ja kestävää autoa, vaihdoin kaverin lexukseen tulpat reiluun puoleen tuntiin. Ei siitä tarvitse katkoa imusarjoja kunha hiuka löysää ja on oikeat työkalut. On sitten eri mukava ajettava foordiin nähden, ei montut tiestä tunnu taklistossa ninkuin tuossa amerikan romussa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Kokeilin lähteekö??
Olekkos pete aivan varma tuosta mitä kirjoitit, millä vuosikymmenellä oikein olet syntynytkään.PeteP kirjoitti:Haha, hauska provoJapanialaiset toimi vielä yheksänkymmentäluvulla meleko varmasti, eikä paljoo remonttia tarvinnut tehrä. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1327
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Kokeilin lähteekö??
Vaan ehkäpä olisi kuitenkin reilumpaa verrata Early-Mustangia vaikkapa ikäluokkansa Celicaan ja Lexusta vaikkapa ikäkautensa Lincolniin. Saattaapi olla vähän nuo suunnitteluperiaattet muuttuneet 30 vuodessa ja aivan eri autoluokissa...
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: Kokeilin lähteekö??
Lieneekö sillä väliäROKI kirjoitti:Olekkos pete aivan varma tuosta mitä kirjoitit, millä vuosikymmenellä oikein olet syntynytkään.PeteP kirjoitti:Haha, hauska provoJapanialaiset yheksäkymmentäluvun mallit meleko toimii varmasti, eikä paljoo remonttia tarvinnut tehrä.. MUTTA! Wanha sananlasku sanoo jos ei ne paljoa ota, niin eine kyllä mitään annakkaan


Re: Kokeilin lähteekö??
Ei näitä autoromujuttuja kannata noin vakavasti ottaa, ne on kaikki samaa paskaa elotonta materiaalia.ROKI kirjoitti:Kateellisten juttuja kun eivät omista hyvää ja kestävää autoa, vaihdoin kaverin lexukseen tulpat reiluun puoleen tuntiin. Ei siitä tarvitse katkoa imusarjoja kunha hiuka löysää ja on oikeat työkalut. On sitten eri mukava ajettava foordiin nähden, ei montut tiestä tunnu taklistossa ninkuin tuossa amerikan romussa.
Ja niinkuin tuossa mainittiin, ei iha riitä vertailupohjana wanha heppa vs löxys tai muu japsiduidaan pekiaali



Re: Kokeilin lähteekö??
Korjataan nyt vielä omiakin sanomisia, tai selvennetään...
En verrannut missään kohtaa Lexusta ja vanhaa Mustangia toisiinsa. Onhan autoilla jo ikäeroa niin paljon, ettei ole vertailukelpoinen.
Mutta otetaan vaikka mukaan vertailuun se mainittu 90-luvun Lincoln, Lexus ja samanikäinen saksalainen tekele S-sarjan mersu, niin mersun luotettavuus näihin kahteen muuhun on valovuosia jäljessä. Ovat niin epäluotettavia ja kalliita korjattavia S-sarjalaiset.
En verrannut missään kohtaa Lexusta ja vanhaa Mustangia toisiinsa. Onhan autoilla jo ikäeroa niin paljon, ettei ole vertailukelpoinen.
Mutta otetaan vaikka mukaan vertailuun se mainittu 90-luvun Lincoln, Lexus ja samanikäinen saksalainen tekele S-sarjan mersu, niin mersun luotettavuus näihin kahteen muuhun on valovuosia jäljessä. Ovat niin epäluotettavia ja kalliita korjattavia S-sarjalaiset.
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Re: Kokeilin lähteekö??
Ja sitten taas niinkin että mersulla on laittaa tuohon kategoriaan vähän useampikin malli 90-luvulta. Elikkä siinä mielessä päättymätön tie tällainen vertailu, mutta ainahan keskustella voi ja pitää.arrakis kirjoitti:Korjataan nyt vielä omiakin sanomisia, tai selvennetään...
En verrannut missään kohtaa Lexusta ja vanhaa Mustangia toisiinsa. Onhan autoilla jo ikäeroa niin paljon, ettei ole vertailukelpoinen.
Mutta otetaan vaikka mukaan vertailuun se mainittu 90-luvun Lincoln, Lexus ja samanikäinen saksalainen tekele S-sarjan mersu, niin mersun luotettavuus näihin kahteen muuhun on valovuosia jäljessä. Ovat niin epäluotettavia ja kalliita korjattavia S-sarjalaiset.
Mustang -67HT