EDIT: LSA on näköjään 115°
EDIT2: toi sun custom nokan 115 LSA on kyllä Fordin peruja, ei tommosia Chevyissä käytetä. 110-112 LSA kattaa 80+% Chevy EFI-nokista. En ole ennen nähnytkään virinokkaa noin isolla harituksella. Enkä oikein ymmärrä koko 115 LSA:ta vapari katukoneessa? Kyllä, tasaisempi tyhjäkäynti ja ehkä hilpun pienemmät päästöt mutta matalampi vääntö ja huippuvääntö korkeammilla kierroksilla. IMO, juuri päinvastainen olisi haluttavaa. 112 ei vielä huononna tyhjäkäyntiä mainittavasti (tai about yhtään) mutta vaikuttaa vääntökäyrään positiivisesti. Kun ajattelee millä kiekoilla katuautolla yleensä ajetaan niin tämä olisi ainakin minun mielestäni haluttavaa. No, kai siinä joku juoni on, jota en tajua, mutta näin äkkiseltään tuntuu, että se on tehtaan valitsema ultramiedosta mummonokasta jäänne, jolla ei olisi ehkä asiaa mietoihinkaan virinokkiin
