302 kannen merkinnät

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
HC69
Aktiivi
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Marras 2006, 12:55
Auto: Mustang -65 ht V8 A-code
Paikkakunta: Sastamala

302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja HC69 »

302 kansissa merkit yläpuolella: 302, LO4, Pyöreä F merkki, ruuvikilvessä B. Eli selviääkö mitään irroittamatta kansia?
HC69
Aktiivi
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Marras 2006, 12:55
Auto: Mustang -65 ht V8 A-code
Paikkakunta: Sastamala

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja HC69 »

D0oE oli koodi 8 pytyn kohdalla eli kannet ilmeisesti vm-70
HC69
Aktiivi
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Marras 2006, 12:55
Auto: Mustang -65 ht V8 A-code
Paikkakunta: Sastamala

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja HC69 »

Keinut näyttäis olevan ne "rail" tyyppiset, mitä eroa tavallisiin? Onko kannet vakio 302 kannet vai ? Venttiilien säätö perinteisesti ilmeisesti niin että välys pois ja noin puoli kierrosta kiinni?
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

pete66 kirjoitti: Minkähän takia Ford siirtyi aikanaan näihin rail tyyppisiin kansiin, tietääkö joku?
Rahan takia veikkaan, pyöreä reikä on varmaan nopeampi tehdä kuin se slot.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Beginning May 2, 1966, Ford went to a rail style rocker arm to cut costs.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
HC69
Aktiivi
Viestit: 42
Liittynyt: 08 Marras 2006, 12:55
Auto: Mustang -65 ht V8 A-code
Paikkakunta: Sastamala

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja HC69 »

Kansista siis ei kellään parempaa tietoa?
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: 302 kannen merkinnät

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

302 D0OE kannet, 58cc palotilalla, 1,72 imuventtiilit, 1,45 pakoventtiilit, rail type keinut, positive-stop rocker-arm studs, jotka ei ole säädettävät.
Eli ihan perus 302 kannet, joista saa ihan kohtuuliset ajo kannet pienillä muutoksilla.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin