1968 C4 automaatti
1968 C4 automaatti
Mulla seissyt musse vuosia ja eilen eka koeajo,laatikko ei vaihda ollenkaan.Manuaalisesti vaihtaa 1:stä 2:lle 3vaihdetta ei löydy ollenkaan.Onko mulla laatikko paskana ?Auton olen ostanut osissa joten autolla en ole koskaan ajanut.Kokemuksia jenkkiautoista ei paljon tämä on eka projekti.
Re: 1968 C4 automaatti
Tarkista öljymäärä: Laatikko ja moottori lämmin, moottori käynnissä, keppi p-asentoon, tikku ylös ja puhtaaksi, tikku takaisin ja ylös. Öljyn pinta pitää olla viivojen välissä. Jos ei ole, lisää Type F - öljyä desi-kaks kerrallaan kunnes on.
Tarkista ettei kickdown-vivusto ole laatikon päässä täyskaasuasennossa. Shifterin akselin keskellä olevan mutterikiinnitteisen vivun pitää päästä liikkumaan ja palautua takaisin itsestään.
Tarkista ettei kickdown-vivusto ole laatikon päässä täyskaasuasennossa. Shifterin akselin keskellä olevan mutterikiinnitteisen vivun pitää päästä liikkumaan ja palautua takaisin itsestään.
Ok !kiitos neuvosta oliskin vaan liian vähän öljyä.Tiedätkö tarviiko laatikon ilmata jollain lailla?kaikki neuvot ovat tarpeen .
-
- Aktiivi
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Onko laatikon modulaattorin letku kiinni?
Mikä on modulaatorin letku?sorry tyhmä kysyy !
Googlesta esim Ford C4 vacuumline haulla lisää.
[/attachment]
[/attachment]
- Liitteet
-
- c4 vacuumimod.jpg (8.87 KiB) Katsottu 4045 kertaa
71 Mach1 351C 4v
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki
Alempi liitin imusarjassa kiinni on alkuperäinen alipainehaaroitin ja sen päällä oleva liitin on vain adapteri letkulle. Eivät sisällä venttiiliä.Timppa76 kirjoitti:Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki