1968 C4 automaatti
1968 C4 automaatti
Mulla seissyt musse vuosia ja eilen eka koeajo,laatikko ei vaihda ollenkaan.Manuaalisesti vaihtaa 1:stä 2:lle 3vaihdetta ei löydy ollenkaan.Onko mulla laatikko paskana ?Auton olen ostanut osissa joten autolla en ole koskaan ajanut.Kokemuksia jenkkiautoista ei paljon tämä on eka projekti.
Re: 1968 C4 automaatti
Tarkista öljymäärä: Laatikko ja moottori lämmin, moottori käynnissä, keppi p-asentoon, tikku ylös ja puhtaaksi, tikku takaisin ja ylös. Öljyn pinta pitää olla viivojen välissä. Jos ei ole, lisää Type F - öljyä desi-kaks kerrallaan kunnes on.
Tarkista ettei kickdown-vivusto ole laatikon päässä täyskaasuasennossa. Shifterin akselin keskellä olevan mutterikiinnitteisen vivun pitää päästä liikkumaan ja palautua takaisin itsestään.
Tarkista ettei kickdown-vivusto ole laatikon päässä täyskaasuasennossa. Shifterin akselin keskellä olevan mutterikiinnitteisen vivun pitää päästä liikkumaan ja palautua takaisin itsestään.
Re: 1968 C4 automaatti
Ok !kiitos neuvosta oliskin vaan liian vähän öljyä.Tiedätkö tarviiko laatikon ilmata jollain lailla?kaikki neuvot ovat tarpeen .
-
- Aktiivi
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Re: 1968 C4 automaatti
Onko laatikon modulaattorin letku kiinni?
Re: 1968 C4 automaatti
Mikä on modulaatorin letku?sorry tyhmä kysyy !
Re: 1968 C4 automaatti
Googlesta esim Ford C4 vacuumline haulla lisää.
[/attachment]
[/attachment]
- Liitteet
-
- c4 vacuumimod.jpg (8.87 KiB) Katsottu 4045 kertaa
71 Mach1 351C 4v
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Re: 1968 C4 automaatti
Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki
Re: 1968 C4 automaatti
Alempi liitin imusarjassa kiinni on alkuperäinen alipainehaaroitin ja sen päällä oleva liitin on vain adapteri letkulle. Eivät sisällä venttiiliä.Timppa76 kirjoitti:Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki