Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
kaara91 kirjoitti:Älä vahda välityksiä. Vaihda se keppi ja laulata vanhaa vaan oktaavia ylempänä.
tämä on erittäin todennäköistä, katotaa rauhassa ensitalven mittaan millä ja miten mennään.
yks asia kerrallaan niin näkee mitä se tekee. montaa juttua ei kannat kerralla vaihtaa tai on koko kesän hukassa keksintönsä kanssa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Joo eihän tietenkää voi verrata vartilla jos sutii, sillonha pitäs verrata nii että dynotuloski on sutinu. Mun mielestä ihan se ja sama noissa dynoissa että tuleeko mainosta vai ei, tärkeempää on se että kone vetää oikeilla seoksilla ja muutenki normaalisti koko kierrosalueen. Se ei kuitenkaa oo absoluuttinen totuus toi dynohomma ja topiaksen kans oon samaa mieltä et keskiarvohan sen kertoo aika hyvin. Saa hehtaarilleen osumaan
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
juu, eli ajatus tässä oli minulla saada hajua koneen iskusta purkamatta sitä. tuosta penkistä jotain suuntaa saa kuitenkin.. Paperilla on koneen sisukset lueteltu mutta minkäs sen tietää?
Ja juurikin olisi hyvä viedä paikkaan missä olisi vastaavia ajettu, vaikkapa klubilaisen autoa niin voisi vertailla?
Ja vielä se että saa kokeilla suuttimia, ennakoita josko olisi viilattavaa.
turha mittailla kun ei kuitenkaan ole niinkun ennen rolls roycen esitteissä, tehon kohdalla liuki että riittävästi. noin se ei kuitenkaan muitten autojen kohdalla ole.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen. Paikkoja on varmasti monia, mutta esim. Motestilla saa seokset ja käppyrät ulos kohtalaisen luotettavasti. "Erään kerholaisen" earlyn motista mitattiin 507 hv Motestilla ja kulki vartillla 193 km/h loppunopeutta. Teholukemat ja loppunopeus on jokseenkin tontilla, joten itse pitäisin kohtuu luotettavana. Manuaalilaatikko ja kuski vaihtaa kuin mummo, voi vaikuttaa hieman loppunopeuteen alentavasti.
Joo varmasti sekä motestilla että R motorsportilla saan koneen kuntoon/tehoon lisävalaistusta. Ei niillä numeroilla pelkästään merkitystä ole kunhan kone pelaa nätisti, kyllä varmasti se varttimaili näyttää kenellä pelit vetää. Minua ei tuo kiihdyttely ole päässyt puraisemaan joten vien mieluummin dynoon..
koneessa pitäisi olla tehoa aika kivasti niin penkissähän sen näkee.
Vähän tuo välityskin tuntuu tiuhalta, jossain paperissa lukee 4,89? pitäisi tuo vielä tarkistaa.
Tosin ehkä enemmän perehtynyt muihin kuin Amerikkalaisiin.
Oulussa on Dynotest Center, siellä Mustista mitattiin 330hp ja vääntöä "reilut" 400... epämääräiseksi jäänyt arvo johtuu siitä että kuulemma tulpanjohdot olivat liian hyvin suojattu ja testeri sekosi Vähän jätti paskan maun suuhun...