Kansien porttailua
Kansien porttailua
Tänään aloitan kansien porttailu hommelit. Onko joku, tai on varmaan, vingutellut vakiokansia, ja tietoa paljonko seinämistä voi ottaa pois. Imukanavasta meinasit ottaa vain vähän suuaukosta ja enemmän mutkasta ennen venttiiliä ja palotilasta. Onkos pakokanava mahdollista ottaa tiivisteen aukon suuruiseksi vai vähän pienemmäksi ettei mene kanava puhki vesitilaan.
Ja mites nuo keskimmäiset pakokanavat, niissä kun on tuo ylimääräinen kanava imusarjaan, millä sen voisi tukkia?
Ja mites nuo keskimmäiset pakokanavat, niissä kun on tuo ylimääräinen kanava imusarjaan, millä sen voisi tukkia?
Re: Kansien porttailua
Eli jätit tuon palikan ja tangon paikalleen ja porasit uuden reijän josta laitoit sen belzonan sinne kanavaan? Eikö kanavaa voi vaan täyttää sillä aineella, ja työstää sitten sen ylimääräisen pakokanavasta siistiksi?
Vajaa pari tuntia vingutettu, huomenna jatkuu..... Piti käydä ostamassa pari uutta erilaista terää että saa paremmin nuo ohjurin vierustat.
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
pakokanavan "lattian" laskeminen on kyllä hukkaanheitettyä aikaa. ei siellä mitään muutenkaan liiku.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Joo ei siltä lattian puolelta paljon mitään ole otettukaan, vaan rosot pois ja levitetty ton tiivisteen mallin mukaiseksi. Tossa alemmassa kuvassa kansi on nurinpäin. Ja tiivisteen mallin mukaan ei sieltä alapuolelta tarviikaan ottaa mitään pois, yläpuolella ja sivuilla sen sijaan riittää vingutettavaa. Tommonen kevyt "kevennys" riittää mulle, jos sieltä pari kopukkaakin irtoaa enemmän niin ei haittaa! 

Pakokanavan lattiaan ei parane juuri koskea. Ja mitä lähempänä ollaan istukkaa, sitä kriittisempi paikka. Virtaus tahtoo vakiona irrota sisäkurvin puolelta, joten kannattaa olla tarkkana sen kohdan kanssa. Heti siitä istukkapinnan alla on se arka kohta.
Anti -Histamiini 65
Että lattiapintaa ei saa edes silottaa valurosoista ja pyöristää kulmaa?
Noin mä just tein kun tuossa artikkelissa. Eli ei pitäisi kovin metsään mennä. 

Eipä kauaa kestänyt Bilteman pikku vinku, 2 päivää ja kaput! Toinen kansi valmis! Täytyy lähteä vinkukauppaan! 

Joo tuo olis hyvä tommonen pitkä, täytyy etsiä semmonen muualta kun meille aukeaa Puuilo vasta kesäkuun lopussa! Tommoset terät mulla jo on.