Tällainen automaatti GT V8 -95 tuli viime syksynä hommattua ja pientä huoltoakin jo tehtiin eli vaihdettiin ilmansuodatin, sytytystulpat, öljyt+suodatin koneeseen. ”Huollon” jälkeen auto käynnistyy normaalisti niin kylmänä kuin kuumanakin mutta tyhjäkäynti pompsahti tasolle 1150 – 1350 rpm. Ajamaan lähdettäessä kun peruutteli tallista ulos ei probleemia mutta kun tuuppasi D:n päälle ja nosti jalkaa jarrulta niin sammui miltei joka kerta (ikäänkuin tukehtui) , kännistyi kuitenkin samantien normaalisti ja otti kierroksia, varovasti jalkaa kaasulle ja muutaman sadan metrin ajon jälkeen ei enää sammu pysähdyttäessä, tyhjäkäynti kuitenkin noissa aiemmin mainituissa lukemissa. Eikä tässä vielä kaikki, rupesi sytyttelemään CHECK ENGINE valoa ajon aikana, muuten kaikki tuntuu pelaavan ihan normaalisti. Auto laitettin talviteloille marraskuussa eikä ole sen kummemmin vielä vikaa tutkittu, jos sitte Vapuksi

Leimallakin tuli käytyä ja läpi meni, tosin huomautuksella, että takasumuvalo ei toimi, eihän se voi toimiakaan kun ei sellaista ole autoon ikinä laitettukkaan ... ensi syksynä se viimeistään pitää olla tai eivät leimaa enää luvanneet. Edellisillä omistajilla (2) ei ollut ongelmia takasumarin kanssa katsastuksessa, aina oli leima tullut ilman ko. valoa. Olisko tähän jollakin hyviä neuvoja/vinkkejä mistä piuhat fiksuimmin vetää ja virrat ottaa takasumarille ?