T5 Earlyyn

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja NooB »

Tunnistaako kukaan kuvassa olevaa painesylinteriä? minkä merkkinen on. Sekä millä pääsylinterillä saisi polkimen kevyemmäksi. Nyt minulla on Wilwoodin 3/4 sylkky ja sillä poljin on hieman liian jäykkä kun tytärkin ajelee tällä autolla.
Liitteet
T5.jpg
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

jos tota pääsylinteriä tarkotat niin se näyttäis w123 mersun sylinteriltä, eikä helevatti olekkaan. mutta semmosen mä laittaisin. kevyemmäksi sen saa kun vähän muokkaa polkimen ja sylinterin asentoja.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Pääsylinteri vaihtoehtoja on, esim. Tiltonilta
1 1/8"
1"
13/16"
3/4"
5/8"
7/10"
7/8"

http://tiltonracing.com/
http://tiltonracing.com/product-categor ... cylinders/

Minulla oli vähän sama ongelma ja ratkaisu löytyi pääsylinteriä vaihtamalla 3/4" -> 7/8".
Tavaran saa tilattua vaikka Riihimäki eteläinen tai pohjoinen.
Liitteet
75-Mstr-Cyl_08-500x500.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja NooB »

Mitäs mieltä harrastajat on? onko ehjä?
Liitteet
Hydraulinen painelaakeri ei palaudu vaan jää makaamaan päin paineasetelmaa.
Hydraulinen painelaakeri ei palaudu vaan jää makaamaan päin paineasetelmaa.
Pieni öljyvertailu.
Pieni öljyvertailu.
Magneetti propusta sisään.
Magneetti propusta sisään.
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja Ville K »

En tiä, mulla tuli aina T5:sta metallihohtoöljyä, vaihdoin joka syksy uudet öljyt ja joskus useamminkin kun tuli kiusattua. Ei se mitään ääntä silti pitänyt eikä pykäliä hylkinyt, ehjä se mun mielestä oli.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

ylimmän kuvan jäljet syntyy "vinon" asetelman takia ainakin. miltäs se näyttää ?
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: T5 Earlyyn

Viesti Kirjoittaja NooB »

Kyllähän se asetelma on vinossa. Myös hydraulisen painelaakerin neljästä pultista kaksi oli liian isolla kannalla. Ohjasivat männän toiselle sivulle.
Vastaa Viestiin