Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tosi on...suorastaan hupaissaa kuinka moni huolestui kyselystäni oman autoni parantamisesta...hevosvoimien lisäys ja hinta muodostui välittömäksi uhaksi sivullisille...
vaikka en ole edes naapuri...
Ja sitäpaitsi se vasta kalliiksi tulee jos teet itse jotain mikä ei sitten toimi tai ei saa pykälistä läpi. Ja ihan kaikkien harrastajien etu on että maasta löytyy yrityksiä jolla on tällaista kovan tason osaamista. Ilman maksavia asiakkaita ei olisi
Tsemppiä projektiin newbielle, koskaan ei voi olla liikaa 500 HP laitteita, oli ne sitten itse tehtyjä tai teetettyjä
Viimeksi muokannut Late, 09 Helmi 2014, 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Newbie kirjoitti:Tosi on...suorastaan hupaissaa kuinka moni huolestui kyselystäni oman autoni parantamisesta...hevosvoimien lisäys ja hinta muodostui välittömäksi uhaksi sivullisille...
vaikka en ole edes naapuri...
Late kirjoitti:Ja sitäpaitsi se vasta kalliiksi tulee jos teet itse jotain mikä ei sitten toimi tai ei saa pykälistä läpi. Ja ihan kaikkien harrastajien etu on että maasta löytyy yrityksiä jolla on tällaista kovan tason osaamista. Ilman maksavia asiakkaita ei olisi
Tsemppiä projektiin newbielle, koskaan ei voi olla liikaa 500 HP laitteita, oli ne sitten itse tehtyjä tai teetettyjä
Kiitos Late kannustuksesta....olen suhteellisen jääräpää kun on kyse älyvapaista projekteista..kun haen bucket listan tyylisä kokemuksia jotta ne voi vetää listalta yli
mentaliteetilla "Been there done that"....tosin meinaan koittaa ajella vielä tulevan kesän vähemmillä kaakeilla ja sitten katsoa mihin jääräpäisyyteni vie...
Late kirjoitti:Ja sitäpaitsi se vasta kalliiksi tulee jos teet itse jotain mikä ei sitten toimi tai ei saa pykälistä läpi. Ja ihan kaikkien harrastajien etu on että maasta löytyy yrityksiä jolla on tällaista kovan tason osaamista. Ilman maksavia asiakkaita ei olisi
Kiitos Late kannustuksesta....olen suhteellisen jääräpää kun on kyse älyvapaista projekteista..kun haen bucket listan tyylisä kokemuksia jotta ne voi vetää listalta yli
mentaliteetilla "Been there done that"....tosin meinaan koittaa ajella vielä tulevan kesän vähemmillä kaakeilla ja sitten katsoa mihin jääräpäisyyteni vie...
Mun mielestä kaikki tekeminen on tervetullutta saa auton kilpiin tai ei. Kaikki muu ja selittely on turhaa jees¤#%stelua. Odota vaan jos nyt huudellaan kuinka kallista on, mutta kohta tarjotaan 16" jarrulevyjä. Sanottakoot vielä, että teettäisin kaikki autoni muualla ammattipajoilla, mutta sitä hommaa rajoittaa se, että paalua on siunaantunut lähinnä lahkeeseen vaan ei taskuun. Siksi pitää itse rypistää ja aikataulut on sen mukaisia.
Pääasia on että itse tykkää autostaan, on sen tehnyt sitten kuka tahansa, jos se ei miellytä jotain että teettää autonsa muualla, niin omapahan on asiansa. Ei täällä tarvitse muita miellyttää, jos minä olisin aina miellyttänyt muita niin ajaisin 351c + fmx yhdistelmällä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3