vaikka olen kuullut tästä max 20% tehon nostosta tai max 7kg/hv..joka jo vakionakin alittuu....
Kellä teillä on tämmöinen projekti mennyt läpi.....

kari gt kirjoitti:Tuota tiedän lahdessa yhden auton ,johon tuo kyseinen muutos on tehty laillisesti. yhtenä tekijänä oli americar mäntsälä (he tekivät aikanaa jutun v8¨lehteen mustangin ahtamisesta) ja luulen et IS automotive pystyy myös auttamaa.
..jos kysymykseen viitataan ja kysymys ymmärretään oli se suunnattu heille jotka tämän projektin olivat itselleen jo tehneet ja näin voivat kertoa kokemuksestaankaara91 kirjoitti:Tän kysymyksen olisi voinut ehkä esittää alussa toisin. Mitkä firmat tekee ahdinmuutoksia. Kyseinen firma mäntsälässä toteuttaa homman kaikkineen avaimet käteen. Ei siinä Trafia asiakkaalta tarvita. Firma hoitaa paperityön. Tietysti rahaa palaa sitten myös 5numeroinen luku, mutta homma toimii. Näitä firmoja löytyy kotomaasta muitakin.
Itse toteutettuna homa kuitenkin on osaavalta ja sitkeältä harrastajaltakin toteutettavissa. Näitäkin tapauksia löytyy maastamme, mutta niistä ei yleisesti huudella. Kun asioista ottaa selvää ja jaksaa selvittää, jää kaikki kuulopuheet ja luulot pois. Kuitenkin jokainen tapaus on yksilö ja homma itsetoteutettuna ei varmasti menen samoin kuin toinen. Silti kokonaisuutena kallis toteuttaa, vaikka tekisi itsekin homman.
Firma joka laillisesti on yhden tietyn vuosimallin tehnyt onnistuu ja saa läpi myös toisen vastaavan. Joten ei muuta kuin rahatukon ja auton kanssa tohtorille.
Newbie kirjoitti:
..jos kysymykseen viitataan ja kysymys ymmärretään oli se suunnattu heille jotka tämän projektin olivat itselleen jo tehneet ja näin voivat kertoa kokemuksestaan
minulle joka olen aiheesta siinä muodossa kiinnostunut.......
Firebolt kirjoitti:
Kysymys kuuluu, onko teettäminen tekemistä? Oletko tehnyt autoosi muutoksia jos viet sen pajalle ja annat rahatukon käteen? Joku saattaa oman mielipiteeni lukee jo tosta kysymyksestä mutta kysympähän vaan...