4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Otsikonmukaiset muutokset kutosmustiin saattais olla edessä jos haluais enemmän vannevaihtoehtoja. Siis tarkoituksena muuttaa kutosmustin akselit 5-pulttisiksi ilman sitä pelkoa että kone muuttuisi. Tulee pysymään kutosena, tyttären käyttöön kesäautoksi kun tulee. Eli minimissään, mitä täytyy muuttaa akselistoissa(edessä+takana) että 5-pulttivanteet saa autoon?
Kiitokset etukäteen asiantuntevista vastauksista.
Kiitokset etukäteen asiantuntevista vastauksista.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
No voi rähmäHomer65 kirjoitti:Minkä ikäisestä autosta lienee kyse?

Siis -66 HT L6....
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
...ja sitten sama jarrurummuille. Laittasit vaan tytölle siihen samalla sitten kasin jarrut...
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Samaa mieltä!! Jarruihin kannattaa panostaa, varsinkin "harjotteluautossa".Antti66HT kirjoitti:...ja sitten sama jarrurummuille. Laittasit vaan tytölle siihen samalla sitten kasin jarrut...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Palataas ihan alkutekijöihin. Minkäslainen vannevalikoima on nyt noihin 4-pulttisiin akseleihin? Mikä on muuten pulttijako? Minkälaisen ET:n omaavat vanteet ovat sopivat?
Laiska kun olen, kysyn täältä.
Laiska kun olen, kysyn täältä.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Pulttijako on 4x4.5 eli 4x114.3 noin milleiksi muutettuna. Löytyy mm. moneista japseista..
eeeteeestä en ossoo sanoo..
eeeteeestä en ossoo sanoo..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Ville K kirjoitti:Pulttijako on 4x4.5 eli 4x114.3 noin milleiksi muutettuna. Löytyy mm. moneista japseista..
eeeteeestä en ossoo sanoo..
Nykyauton vanteissa joutunee käyttään spacereita!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Varmaan joutuukin.. Eikä ne näytä hyviltä vanhaan autoon.. Mutta eipä taida uudemmissa oikein ollakaan 4-pulttijakoa? Noihin vanhoihin takavetojapseihin saa esim. aika maukkaan näköisiä tykkivanteita yms.Homer65 kirjoitti:Ville K kirjoitti:Pulttijako on 4x4.5 eli 4x114.3 noin milleiksi muutettuna. Löytyy mm. moneista japseista..
eeeteeestä en ossoo sanoo..
Nykyauton vanteissa joutunee käyttään spacereita!
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Selailin nettiä. Näyttää löytyvän tolla pulttijakohaulla kutosmustiin oikeella BS:llä hienoja vanteita. Eikä oo ihan kauheen hintasiakaan. Tuntuis nyt siltä ettei kannata akseleita VANTEIDEN takia alkaa muuttelemaan...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Laita ny jarrut ainakin kaksipiirisiksi, ehkä tehostin, kun kyseessä kauniimman kansanosan edustaja!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Nojuu, näistä ei tingitä, on sentään omasta kullanmurusta kyse... Jarrupääsylkky tulee 2-piiriseks, kuin myös koko auto käydään täydellisesti läpi että on, auton vuosimalli huomioiden, turvallinen kesäauto tuolla kokoajan lisääntyvässä liikennevirrassa.Homer65 kirjoitti:Laita ny jarrut ainakin kaksipiirisiksi, ehkä tehostin, kun kyseessä kauniimman kansanosan edustaja!!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- miksu11
- Addikti
- Viestit: 152
- Liittynyt: 10 Syys 2012, 21:25
- Auto: Mustang 1966 HT
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Ilman muuta kasin jarrut kulmiin ja kakspiirisiks..Jarruihin kannattaa kyl panostaa!Rupee samalla vannevaihtoehtoja löytyyn ihan eri malliinHomer65 kirjoitti:Laita ny jarrut ainakin kaksipiirisiksi, ehkä tehostin, kun kyseessä kauniimman kansanosan edustaja!!

-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Moro
Jos et kasin jarruja laita niin hae Niemensivulta levyt siihen eteen löytyy muistaakseni hyllystä nelipulttisena.
Juha
Jos et kasin jarruja laita niin hae Niemensivulta levyt siihen eteen löytyy muistaakseni hyllystä nelipulttisena.
Juha
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Tämä pitää pitää mielessä!1223 kirjoitti:Moro
Jos et kasin jarruja laita niin hae Niemensivulta levyt siihen eteen löytyy muistaakseni hyllystä nelipulttisena.
Juha
Kiitti!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT