Nivelien kiristyksestä
- shelby-ippe
- Aktiivi
- Viestit: 90
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: varkaus
Nivelien kiristyksestä
Onko perää , että osa etupään nivelistä ( jos laitetaan uutta ) täytyy kiristää vasta , kun auto pudotetaan pois pukkiloilta . Kuulemma nivel jää silloin oikeaan asentoon , eikä lähde heti kulumaan pilalle . Onko kenelläkään parempaa tietoa asiasta .

- FaikkuFB
- Aktiivi
- Viestit: 88
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Valepukuinen Fairlane, Mustang FB 1969
- Paikkakunta: Jkl
Niin, mistähän kysyjä nyt puhuu? Kyllä nivelen pitää se liikevaransa liikkua
vapaasti riippumatta siitä missä asennossa se kiristetään. Vulkanoidut
kumi/metalli puslat on sitten eri juttu. Mutta ei niissäkään aina automaattisesti
ole se kiristysasento se missä auto paino päällä lepää. Mutta jos muuta
asentoa ei tiedä, on varmaan juurikin paras kohta kiristää ne puslat auto
"normaaliasennossa".
vapaasti riippumatta siitä missä asennossa se kiristetään. Vulkanoidut
kumi/metalli puslat on sitten eri juttu. Mutta ei niissäkään aina automaattisesti
ole se kiristysasento se missä auto paino päällä lepää. Mutta jos muuta
asentoa ei tiedä, on varmaan juurikin paras kohta kiristää ne puslat auto
"normaaliasennossa".
Humpuukia koko juttu, ainoastaan kumipuslat kiritää vastsa kun on pyörillän, eikä sekään ole välttämättömyys kyllä ne tehtaalla päräyttää mutterit kiinni riipuksissa ollessa. Eli unohtakaa koko homma ja tehkää jotain mielenkiintoisempaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- shelby-ippe
- Aktiivi
- Viestit: 90
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: varkaus