Jätinpä tahallani selventämättä...Firebolt kirjoitti:Vai ettei makelle tuu foordia
Nasta vs. kitka
Valvoja: Ville K
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Nasta vs. kitka
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Nasta vs. kitka
Työkseen ku ajelee huonoja teitä, lähes metsäautoteitä, paskalla Ooppelilla, ei tulisi mieleenkään kokeilla kitkoja kun ei nastoillakaan tahdo mennä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Nasta vs. kitka
Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa!

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Nasta vs. kitka
Firebolt kirjoitti:Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa!![]()
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Nasta vs. kitka
Lainaa lainaaHomer65 kirjoitti:Firebolt kirjoitti:Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa!![]()
![]()
![]()
Saako tätä lainata? Jos tulee "päällikön" kanssa puhetta.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Nasta vs. kitka
Ihanko vakavissasi heitit tuon väitteen?kaara91 kirjoitti:Eipähän noiden nastarenkaiden pito ole mennyt kuin huonompaan suuntaan. Joku varmaan muistaa -70 luvun kometa nastat. Silloin ei ajateltu teiden pintoja. Nastat tuli monta milliä ulos ja jokainen valmistaja kehui paremmuudellaan jarrutusmatkan lyhyyttä jäällä.
Vai oliko tuossa kyse ralli-/jääratarenkaista?
Jos kyse oli ihan siviilikummeista niin katsos kuvaa ja mieti asiaa uudestaan.
Aika kultaa muistot??
Kuva on valitettavasti hiukan vanha ja siitä puuttuu useita naapuripitäjän rengastehtaan tuotteita.
-Jukka-
Re: Nasta vs. kitka
Menee OT:n puolelle mutta menköön...Arto65FB kirjoitti: Ajelin pitkään katua, jossa oli ha- ja bussikaista, kyllä siinä bussikaistalla saattoi olla syvemmät urat kesän jälkeen kuin ha-kaistalla talven jälkeen, eli umpiluisimmilta nastojen vastustajilta saattaa jäädä tuo Kaaran raskaan liikenteen vaikutus huomaamatta.
Mä lakkasin valittamasta Suomen uraisista teistä sen jälkeen kun ajoin bussia Ukrainassa.
Tiessä olevat urat olivat syvät ja kulmikkaat eikä niistä meinannut päästä pois.
No, ei ne tiet tosin muutenkaan joka paikassa olleet ihan meikäläisellä tasolla.
-Jukka-
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Nasta vs. kitka
No huuuh.. Oli onneksi kirjotettu vuosi sitten..Jukka kirjoitti:Menee OT:n puolelle mutta menköön...Arto65FB kirjoitti: Ajelin pitkään katua, jossa oli ha- ja bussikaista, kyllä siinä bussikaistalla saattoi olla syvemmät urat kesän jälkeen kuin ha-kaistalla talven jälkeen, eli umpiluisimmilta nastojen vastustajilta saattaa jäädä tuo Kaaran raskaan liikenteen vaikutus huomaamatta.
Mä lakkasin valittamasta Suomen uraisista teistä sen jälkeen kun ajoin bussia Ukrainassa.![]()
Tiessä olevat urat olivat syvät ja kulmikkaat eikä niistä meinannut päästä pois.
No, ei ne tiet tosin muutenkaan joka paikassa olleet ihan meikäläisellä tasolla.![]()
![]()
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey