Hanko Poker Runin Pelipaidat

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

blackcab
Aktiivi
Auto: Ford Mustang 1964.5 Cabriolet
Ford Mustang 2006 Gt Cabriolet

Hanko Poker Runin Pelipaidat

Viesti Kirjoittaja blackcab »

Te jotka haluatte t-paidan musitoksi tai itse peli paidan, ilmoittakaa meille viimeistään perjantaina 10.6.2011 montako haluatte, koko ja jos osallistutte itse tapahtumaan vai ette. Emme painata turhia paitoja!!Siis kertauksen vuoksi, pelipaitoja jolla pelioikeus voi tilata 1 kpl/per rekesterinumero hintaan 25€/kpl muita paitoja voi tilata vaikka kuinka monta a.15€kpl tilaus vahvistukset stefan.holm@pp1.inet.fi tai numeroista 0504040001 tai 0504040002 ei totta kait tarvitse olla itse tapahtumassa, jos muita kiireitä,mutta paidanhan voi kumminkin lunastaa, hyvän asian puolesta!!! Tuskin kaikki yli tuhat jäsentä ollut paikalla eilen kerhon kevät kokouksessa Hämeenlinnassakaan, vaikka kerhon vuosimaksu on maksettu. Aina voi osallistua ja näyttää muille esimerkkiä!!! Kiitoksia etukäteen :tuuletus: :love: :keppiheppa:

"sponsorit" keräyksen rahoittajat, en enään tiedä millä nimellä teitä kutsuisin, voisitteko ystävällisesti ilmoittaa sähköpostiimme summan jolla osallistutte sekä osoite minne "kiitos paita" sekä muut paidat lähetetään!!!