Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
minulla on 5.o gt -94. moottori käy välillä oikein epätasaisesti heittelee sytytystä sinne tänne(katsonut ajotuslampulla),moottori ei ota kierroksia,ja kiihdyttäessä paukkuu pakoputkissa, ja kun käännä renkaita ääri asentoon niin moottori sammuu.tätä ei tapahdu koko ajan, vaan välillä motti käy niin kuin v8 pitääkin.NIIN että jos joku osaisi neuvoa mistäpäin vikaa alkaisi etsiä.kiitoksia jo etukäteen
AUTO KÄY NYT PALJON PAREMMIN (LUE TASAISEMMIN EIKÄ PAUKU ENÄÄN),KUN VAIHDETTIIN POLTTOAINE SUODATIN. MUTTA VIELÄ JONKUN VERRAN HEITTELEE
KIERROKSIA (NOSTAA 2 TONNIIN KUN KÄYNNISTÄT OLI KYLMÄ TAI LÄMMIN KONE) JA VÄLILLÄ LASKEE NIIN ALAS ETTÄ MEINAA SAMMUA.JÄÄHYTTÄJÄN FLEKTI PYÖRII KOKO AJAN (FLEKIN ANTURA VAIHDETTU JAKAJAN VIERESSÄ) . ONKO KENTIES TOINENKIN ANTURA. JAKOPÄÄN VAIHDOLLA EI MERKISTYSTÄ ASIAAN(OMPAHAN VAIHDETTU). JA SITTEN VIELÄ VIKA KOODI 539 (ILMASTOINTI) VAIKUTTAA ILMEISESTI FLEKTIIN
Viimeksi muokannut AVO GT -94, 10 Kesä 2011, 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajomäärä? Mulla oli alkuperäinen jakopään ketju venynyt pilalle ja ajettu 136 tml. Imuvuodot? imusarjan ja kannen välistä vuotoa ei välttämättä löydä purkamatta. Virranjakajan akseli väljä, puola. Mun autossa on ollut nämä kaikki.
Eli TFI-sytkä? Kävisin itse kaikkien anturien liittimet läpi jonkin liuottimen kanssa. Syttykalikka myös jakajan kupeessa voisi aiheuttaa tuollaista. Esim. huono kontakti jakajan runkoon. Silloin ennakot menis juuri tuohon 10 asteen perus ennakoihin. Tosin paukkuminen viittasi todella laihaan seokseenkin.
Vee8 kirjoitti:TFI-moduli teki mulla hyvin tuon kaltaista oiretta, sepä ei -94 enää ollutkaan jakajassa vaan lokasuojassa.. Mutta kypsyy yhä tähän ikään.
MISSÄ SE TFI MODUULI ON JA VOIKO SITÄ TESTATA MITENKÄÄN ONKO KUNNOSSA
Niin joo ja testaaminen on aika hankalaa ilman toista ehjäksi tiedettyä. Toki voit kokeilla viilentää modulia vaikka jäisillä sekavihanneksilla ja jos auttaa niin se on se. Varma tuo konsti ei todellakaan ole...
Mutta hyvät syyt on olettaa että se on kypsä tai ainakin pian on, eli vaihto on hyvin suositeltavaa
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------