Sivu 1/1

Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 15:56
Kirjoittaja sakke
Eli tapaus -67 johon amerikan Joe on vaihtanut kutosen tilalle 289:n.
Jotenkin näyttää kone olevan enempi apukuskin puolella. Tulppia oli
hankala vaihtaa, kun nyrkki ei tahtonut mahtua jousitornin ja kannen
väliin. Kuskin puolella on paremmin tilaa, mutta ei paljon enempää
voisi kone olla silläkään puolella, kun pakosarja ottaisi simpukkaan.
Kai linjan keskellä autoa pitäisi olla.
Kun tuo auto on nyt pukkien päällä, niin pitää vähän taljata konetta
ja löysäillä koneenkorvia. Löytyykö säätövaroja.

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 16:36
Kirjoittaja JYK-90
Tarkista ensiksi että koneen kiinnikkeet ovat juuri -67 tarkoitetut. Sivuttaissuunnassa niissä ei taida paljon säätömahdollisuuksia olla.
Jos joudut hommaamaan uudet kiinnikkeet niin suosittelen uretaanisia.

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 16:51
Kirjoittaja JXA-26
JYK-90 kirjoitti:Tarkista ensiksi että koneen kiinnikkeet ovat juuri -67 tarkoitetut.
Olisko kellään kuvia -67.n koneen korvista, minkä näköset niitten pitäisi olla ??? Tuohon omaani tuli joskus jostainpäin nettiä ostettua uudet koneenkorvat, jotka piti olla -67.aan sopivat. Nyt vuosia tallin hyllyllä olleena piti vaihtaa, vaan ovatkin kaukana sopivista! Nyt paikoillaan omin pikkukätösin väkästellyt mallit...
Konehan oli 351W mutta eikös nuo 302.n pitäisi olla samat ?

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 16:54
Kirjoittaja JarkkoP
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva004.jpg

tuollaiselta 289 näyttää mun 67:ssa.. tossa ainaskin on hyvin tilaa ruuvailla tulppia.

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 17:05
Kirjoittaja JarkkoP

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 17:23
Kirjoittaja JXA-26
Jo vain selviää !! :peukku:
Multa puuttuu noi korin puoleiset kiinnikkeet kokonaan, koneenkorvat näytti juuri siltä mitkä tuolla hyllyssä on. Pistetäänpä ostetaan osastoon heti ilmoitus...

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 18:38
Kirjoittaja JYK-90
Tässä lääke moottorikiinnike pulmiin. On helpot asentaa ja kone pysyy paikallaan.
Hintakaan ei ole alkuperäisiin nähden mikään kauhea.


http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... T1=TCP1+01

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 22:31
Kirjoittaja sakke
Kiitos, näistä vinkeistä varmaan apu löytyy. Onhan tuo auto pienen pusun saanut kuskin puolelle, muttei muualla näy sellaista stöörninkiä jotta eturunko olisi antanut periksi. Kone on n. 25mm enempi apparin puolella. Nuo uretaanikiinnikkeet laitetaan harkintaan.

Re: Koneen linjaus

Lähetetty: 09 Tammi 2011, 12:59
Kirjoittaja Nasse
Noissa olis säätövaraakin jos sitä haluaa http://www.ronmorrisperformance.com/miv ... de=Hot_New
samat mutta hinta hiukan eri http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... MP6110B+01