Lisää tehoa
-
Päivi musse-65
- Tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 29 Maalis 2008, 11:30
Lisää tehoa
Miten saisi lisää tehoa mussen -65 pieneen pannuun
3,3 suoraan kutoseen ?
3,3 suoraan kutoseen ?
- FBFIN65
- Mega-addikti
- Viestit: 625
- Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
Re: Lisää tehoa
Kotimaisista Tuumacid.com ainakin pajan omistaja on ollut mieltynyt jossain vaiheessa noihin 6 koneisiin joten tieato taitoa löytynee 
Re: Lisää tehoa
Tuumacid on varmaankin eniten kutosen kanssa testannut paikka. Vaparina käsittääkseni n. 150hv on kohtuuhelposti saatavilla. Alsakannen avulla enemmän.
Tai sitten fööni kylkeen
http://www.mustangandfords.com/techarti ... index.html
Jostain syystä noi Bemarin kutoset on kiinnostanut viime aikoina, vaikken mitään niistä ymmärräkään. Laita sinne BMW bigsix 3430ccm, vakiona n. 200hp ja kunhan pitkän kannen jäähdytys ja venakopan sisäinen öljyputki pelaa, niin sillä ajaa maailman tappiin.
Tai sitten fööni kylkeen
http://www.mustangandfords.com/techarti ... index.html
Jostain syystä noi Bemarin kutoset on kiinnostanut viime aikoina, vaikken mitään niistä ymmärräkään. Laita sinne BMW bigsix 3430ccm, vakiona n. 200hp ja kunhan pitkän kannen jäähdytys ja venakopan sisäinen öljyputki pelaa, niin sillä ajaa maailman tappiin.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
)
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Lisää tehoa
No, mikäli performancea tarvitaan ehdotan seuraavaa.
Myy hyvä kutonen, ja osta tilalle v8 tekniikalla oleva.
6:n virittämisestä seuraava lopputulos ei kuitenkaan tyydytä, ja lisä tehoa kaipaavalle tuo on myös halvempaa kuin rakentaa koko auto uudestaa.
Myy hyvä kutonen, ja osta tilalle v8 tekniikalla oleva.
6:n virittämisestä seuraava lopputulos ei kuitenkaan tyydytä, ja lisä tehoa kaipaavalle tuo on myös halvempaa kuin rakentaa koko auto uudestaa.
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Lisää tehoa
Komppaan tätä vaihtoehtoa itse kutosen kasiksi muuttaneena. Toisaalta voihan huonosta kasistakin joutua uusimaanAntti66HT kirjoitti:No, mikäli performancea tarvitaan ehdotan seuraavaa.
Myy hyvä kutonen, ja osta tilalle v8 tekniikalla oleva.
6:n virittämisestä seuraava lopputulos ei kuitenkaan tyydytä, ja lisä tehoa kaipaavalle tuo on myös halvempaa kuin rakentaa koko auto uudestaa.
kaiken. Kutosen jarrut kannattaa joka tapauksessa päivittää tuli se lisäteho sitten kutosesta tai kasista.
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: Lisää tehoa
Ultimate performance tuskin on tavoitteena ?Päivi musse-65 kirjoitti:Miten saisi lisää tehoa mussen -65 pieneen pannuun
3,3 suoraan kutoseen ?
Kiihtyvyyttä ja tehontuntua katuajossa haussa ?
Ehdotan seuraavaa: Vaihda alkuperäisen vaihdelaatikon tilalle ylivaihdelaatikko (T5 / AOD) ja vaihda perävälitys 3.5 tai 3.7 paikkeille. Alustan tiukennukset parantavat ajo-ominaisuuksia teitpä mitä tahansa muutoksia alkuperäiseen, saat ne vähäisetkin tehot käyttöön. Jos ei laite vielä kulje tarpeeksi, yhteys TUUMACID ja alsakantinen matkalaukku nokkapellin alle !
Tervetuloa virittämisen hienoon maailmaan, jossa kaikki muutokset vaikuttaa ihan kaikkeen !
Jos on tehoo, jarrut loppuu. Jos jarrut toimii, loppuu alusta. Jos autossa kaikki toimii, loppuu ranteet...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- pokkinen
- Aina äänessä
- Viestit: 1178
- Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
- Auto: Ford Transit
- Paikkakunta: Nokia
Re: Lisää tehoa
Tässä oli koko totuusJXA-26 kirjoitti: Tervetuloa virittämisen hienoon maailmaan, jossa kaikki muutokset vaikuttaa ihan kaikkeen !![]()
Jos on tehoo, jarrut loppuu. Jos jarrut toimii, loppuu alusta. Jos autossa kaikki toimii, loppuu ranteet...
Olisi myös hyvä tietää millä budjetilla olet Päivi musse-65 liikkeellä. Se ratkaisee aika pitkälle , mitä neuvoja voidaan sinulle täällä antaa.
Jos budjetissa on varaa, Antti66Ht:n neuvo on aika hyvä, jos rajallinen ja 6-kone on must, ota yhteys Teppoon http://tuumacid.com/
(tai siis kaikissa tapauksissa Tuumacid on yksi parhaista asiantuntijoista)
- Juha -
Re: Lisää tehoa
3 vaaka 45 weberiä kireempi nokka sopivat peltisarjat ja riittävän iso putkisto, joko yhdellä tai kahdella kuin oli mulla ennen kasiin siirtymistä. Kanavien sopiva porttaaminen tarviitaessa isompia venoja. Vaihdoin oikeastaan 6 myllyn 8 myllyyn vain soundien takia, kun kutonen vankuu kuin moottorisaha, 8 taass möyryää kuin kivimurska meniköhän tuo vertaus sinnepäinkään.FBFIN65 kirjoitti:Kotimaisista Tuumacid.com ainakin pajan omistaja on ollut mieltynyt jossain vaiheessa noihin 6 koneisiin joten tieato taitoa löytynee
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
-
Galaxie61
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: Lisää tehoa
JXA-26 kirjoitti:Ultimate performance tuskin on tavoitteena ?Päivi musse-65 kirjoitti:Miten saisi lisää tehoa mussen -65 pieneen pannuun
3,3 suoraan kutoseen ?
Kiihtyvyyttä ja tehontuntua katuajossa haussa ?
Ehdotan seuraavaa: Vaihda alkuperäisen vaihdelaatikon tilalle ylivaihdelaatikko (T5 / AOD) ja vaihda perävälitys 3.5 tai 3.7 paikkeille. Alustan tiukennukset parantavat ajo-ominaisuuksia teitpä mitä tahansa muutoksia alkuperäiseen, saat ne vähäisetkin tehot käyttöön. Jos ei laite vielä kulje tarpeeksi, yhteys TUUMACID ja alsakantinen matkalaukku nokkapellin alle !
Tervetuloa virittämisen hienoon maailmaan, jossa kaikki muutokset vaikuttaa ihan kaikkeen !![]()
Jos on tehoo, jarrut loppuu. Jos jarrut toimii, loppuu alusta. Jos autossa kaikki toimii, loppuu ranteet...
ja ne kaikki lisätehon rikkomat voimansiirron osat
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Lisää tehoa
Juu, jos tuntuu että rahat riittää niin sitä katselee vaan liian halpoja osia
alkuperäiseen topickiin, niin kyllä hieman harkitsisin mitä tekee orggis kutosmustilla. Hirveää tehonlisäystä ei ole saatavilla ilman panostusta. Millään hokkuspokkus tempulla siitä ei tule V8:n vääntöä ja tehoa. Jos hokkuspokkus kumminkin kiinnostaa niin jokuhan turbotti moparin slantsixin ja ajoi sillä kohtuu kovaa. Eikös toi kutonen kestäisi pienen ahtopaineen?
alkuperäiseen topickiin, niin kyllä hieman harkitsisin mitä tekee orggis kutosmustilla. Hirveää tehonlisäystä ei ole saatavilla ilman panostusta. Millään hokkuspokkus tempulla siitä ei tule V8:n vääntöä ja tehoa. Jos hokkuspokkus kumminkin kiinnostaa niin jokuhan turbotti moparin slantsixin ja ajoi sillä kohtuu kovaa. Eikös toi kutonen kestäisi pienen ahtopaineen?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 232
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: Lisää tehoa
Taisi alkaa lisätehon tarpeesta inline-sixiin.
Oisko mitään ideaa ostaa jo valmiiksi piristetty paketti http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... =17&t=9092
Etenkin jos pääsee vaikka koekäyttämään, niin tietää mitä saa.
Itse en muuuten tuohon myynti-ilmoon liity mitenkään.
Oisko mitään ideaa ostaa jo valmiiksi piristetty paketti http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... =17&t=9092
Etenkin jos pääsee vaikka koekäyttämään, niin tietää mitä saa.
Itse en muuuten tuohon myynti-ilmoon liity mitenkään.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"