Kick down ei toimi C4 laatikossa.Kuinka tämän säätö tapahtuu
Kick down ei toimi C4 laatikossa.Kuinka tämän säätö tapahtuu
Autohan on -67 289 ja C4 laatikolla.Eli laatikko ei vaihda pienempää kun lyö kaasupolkimen lattiaan oli nopeus mikätahansa 3 vaihteella. Olisiko kenelläkään ohjetta tuon kick downin säätöön,nyt se on "säädetty"niin että kun kaasu on pohjassa niin vaijjeri vetää kick downin vivun täysin eteen ( n.1millimetrin välys kuitenkin ettei jää täydellä kaasulla kantamaan ) Kiitokset jo etukäteen neuvoista.
Re: Kick down ei toimi C4 laatikossa.Kuinka tämän säätö tapa
No kukaan ei ole vielä kerennyt vastata kysymykseeni.Lisätäänpä tuohon että autoon on vaihdettu Holley.n kaasuttaja ja auton mukana kun tuli siinä kuulemma alkujaan ollut Motorgraft kaasutin niin pääsin mittaamaan tuon kaasuvivun kiinnityskohdan läppäakseliin nähden tuosta vanhasta sekä uudesta kaasuttajasta ja eroahan oli n.20 millimetriä niin että M-graftissa se mitta oli n.50 milliä ja Holleyssä vain n.30 milliä.Aluksi oudoksutti tuon kaasupolkimen äkkinäinen vaikutus kaasuun mutta tuohan jo selittääkin sen. Mutta mutta; Osaako joku kertoa mikä vaikutus sillä on tuon Kick downin toimintaan,kyllähän se kai sekoittaa senkin toiminnan vai kuinka
Onko kenelläkään tullut samanlaisia ongelmia kaasuttajan vaihdon yhteydessä ?? Kun olisikin itse tuon kaasarin vaihtanut ja vika olisi tullut siinä yhteydessä niin olsihan sen osannut heti paikallistaa mutta ongelmahan tulikin Orin oston yhteydessä ja kuului näin osana kauppaan
Kertokaapa viisaammat / kokeneemmat mikä mättää ?
Re: Kick down ei toimi C4 laatikossa.Kuinka tämän säätö tapa
Omassa ( carter, C4)on säätö ihan samalla tavalla kuin sinulla. Eli kaasu pohjassa jää pari milliä tyhjää. Pikkasen olen löysännyt tästäkin,tahtoo karata isommasta nopeudesta ylikierroksille kun vaihtaa kakkosta kaasun pohjaan polkiessa. Eli ainakin tässä toimii, muut kertokoon mistä vikaa etsimään...