ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
- mustangveera
- Addikti
- Viestit: 223
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
elikkä,pikkasen neuvoa kiitos.alusta lähtien tarttis pikkasen neuvoa ku mustin loota ruvennu 2-3 venuttaa sen verran et ei kannata enää nykyään lähtee ohittelemaan,joten loota korjaukseen.siis laatikon irroitus ohjeita
ku ei oo ikänä tehny.mut ny tehään vai tilaisko uuren ison veden takka tahi ruottist ? no todennäkösest kohnataan ittekseen,tärkein pointti ol tuo irroitus ja samaan syssyyn kait tuo turpiini voiko sen vaihtaa isommax vai korjauttaa vanha samalla
voi tunkki ja kiitti vinkeist.t.mustangaira 
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
Lasket ekaks öljyt pois laatikosta, irrottelet mittarivaijerin, vaihtajan- ja kikkarin vivut, lauhduttimen letkut, modulaattorin letkun ja kardaanin.
Startti on ehkä hyvä irrottaa täsä kohtaa. Putkista on huono sanoa näkemättä, mutta ota pois. Mahdolliset peltisarjat? saattaa olla, että löysäys riittää, valusarjat ei onkelmaa.
Tässä vaiheessa kannattaa laatikko tukea alta, esim. tunkilla. Nyt poistat takakannakkeen (tarkista vaimenninkumin kunto ennen takaisin asennusta, uusi jos tarvetta). Öljytikku ja putki pois, jos saat tässä kohdassa. Jos putki tiukassa, irrota vasta alaslakun yhteydessä kun pääset paremmin käsiksi. Etupään pultit, 6kpl, irti ja varovasti laatikkoa taaksepäin, pitäisi lähteä jos ei mitään unohtunut. Laskuvaiheessa on apukäsipari hyvä lisä, painaa se kuitenkin sen verran, vaikka pieni onkin.
Startti on ehkä hyvä irrottaa täsä kohtaa. Putkista on huono sanoa näkemättä, mutta ota pois. Mahdolliset peltisarjat? saattaa olla, että löysäys riittää, valusarjat ei onkelmaa.
Tässä vaiheessa kannattaa laatikko tukea alta, esim. tunkilla. Nyt poistat takakannakkeen (tarkista vaimenninkumin kunto ennen takaisin asennusta, uusi jos tarvetta). Öljytikku ja putki pois, jos saat tässä kohdassa. Jos putki tiukassa, irrota vasta alaslakun yhteydessä kun pääset paremmin käsiksi. Etupään pultit, 6kpl, irti ja varovasti laatikkoa taaksepäin, pitäisi lähteä jos ei mitään unohtunut. Laskuvaiheessa on apukäsipari hyvä lisä, painaa se kuitenkin sen verran, vaikka pieni onkin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
Tuohon väliin melkein irrottaisin startin reiästä vetolevystä 4kpl. ½" kannalla olevia muttereita joilla turbiini on kiinni, niin ei tarvi vetää laatikkoa taaksepäin kuin pari senttiä että tippuu alas ja turbiini jää laatikkoon.Homer65 kirjoitti:...Etupään pultit, 6kpl, irti ja varovasti laatikkoa taaksepäin, pitäisi lähteä jos ei mitään unohtunut...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- mustangveera
- Addikti
- Viestit: 223
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
kiitokset neuvoista,laatikko on irki ja viety korjaajalle. 
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
JXA-26 kirjoitti:Tuohon väliin melkein irrottaisin startin reiästä vetolevystä 4kpl. ½" kannalla olevia muttereita joilla turbiini on kiinni, niin ei tarvi vetää laatikkoa taaksepäin kuin pari senttiä että tippuu alas ja turbiini jää laatikkoon.Homer65 kirjoitti:...Etupään pultit, 6kpl, irti ja varovasti laatikkoa taaksepäin, pitäisi lähteä jos ei mitään unohtunut...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- mustangveera
- Addikti
- Viestit: 223
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
jep,jep,tulipa sitten tilattua kanss uuret lauhutinputket sepolta päivän toimitus aika ku löyty hyllylt edullisest kiitti sepolle.mutta onkohan kokemusta tahi tietoa c-4lodjun vuosimal -66 korjauksen hinnoista +pitäiskö ostaa uus vahvempi turpiini tahi korjauttaa vanha siis remontoira hmm ?kiittokse homer tiedän että vastaat 
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
No ainakin täälläpäin toi paikallinen ameriikanautokorjaamo sanoi C4:n olevan todella yksinkertainen ja helppo korjata, ja sanoi että jos sille toimittaa irtonaisen laatikon, niin se on 4-500 vaikka laittasi kaikki uutta. Todella paljon tuntuu siellä ihmiset korjauttavan laatikoita, vallankin Gm-laatikoita on aina nurkat väärällään.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
Onkos sulla jotain onkelmaa laatikon kanssa? Perus läpikäynti tietty jos tiputtelee, luistaa tms. Vaihdot saa tömäkämmiks siftkitillä ja stallia nostettua turbiinin vaihdolla. Itelläkin yks ylimääräinen TCIn saturdy night speciaali tallissa, jolle tosin teoriassa ostajakin, muttei siitäkään ole mitään kuulunu!!mustangaira kirjoitti:jep,jep,tulipa sitten tilattua kanss uuret lauhutinputket sepolta päivän toimitus aika ku löyty hyllylt edullisest kiitti sepolle.mutta onkohan kokemusta tahi tietoa c-4lodjun vuosimal -66 korjauksen hinnoista +pitäiskö ostaa uus vahvempi turpiini tahi korjauttaa vanha siis remontoira hmm ?kiittokse homer tiedän että vastaat
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- mustangveera
- Addikti
- Viestit: 223
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Re: ohjeita,vinkkejä 66 laatikon poistamiseen.
kaikkii saatiiin irti joo hienosti lähti ei kyl luettu viestei ennen irrotust mut kiitos viesteistä T tero 