Sopinee tähän vanhaan ketjuun, vaikka biili onkin -94 avo.
Mutta millähän ihmeen taajuudella tuossa tuo Keyless kaukari oikein toimii - jonkin verran yritin tutkailla webistä, mutta huonolla menestyksellä ja sitten iski laiskuus.
Tuottaa vaan hieman välillä probleemaa kun töissä parkkeeraa autonsa (Helsinki Lauttasaari) niin täällä nyt vaan on joku selvästi mikä häiritsee tuon kaukarin toimintaa kun ei meinaa vaan millään välillä toimia , patterikin on vaihdettu ja kahdella kaukarillakin kokeiltu ja samaa probleemaa molemmilla . Missään muualla ei sitten vastaavaa ole tullut vastaan, eli muualla toimii ihan ok aina.
Tai sitten toinen kysymys, että saikohan tuon käynnistyksen eston tuossa jotenkin ohitettua ?
Kun joistakin webijutuista poiketen niin kyllä minulla ainakin tuossa -94 mallissakin on se käynnistyksenesto olemassa ja ellen kaukarista ovia avaa niin ei lähde käyntiin, edes yritä siis.
Sami
P.S. Ainiin, mä oon tulokas ja eka viesti tämä - mut eiks sitä jostain pidä aina alottaa

Wappuna 30.4. tuli heppa "vihdoin" tähänkin talouteen - oikee heppa onkin jo ollut