Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Positiivinen yllatys ylipaansa, kuinka paljon tuolla on juttua aiheesta. Viela kun joku jaksaisi kaantaa nuo suomeksi (kiinaksi tms naemma on jo osa VIN koodi tarinasta)..
Mitäköhän asiantuntijat osaisivat kertoa 1982 mussen valmistenumerosta:
1FABP76AXCF125816 , vai näkeekö siitä mitään (ensimmäisen mustangini omistaja sunnustaista lähtien)
1FABP76AXCF125816 pitäisi kai olla 1FABP16AXCF125816
1FA = Ford Motor Company
B = Restraint System (B-active belts)
P = Passenger car
16 = 3-door GL
A = engine code: 2.3L 4-cyl.
X = Check code
C = Year (C=1982)
F = plant = Dearborn
125816 = sarjanumero
Onneksi olkoon uuden Mustangin omistajaksi tulemisesta. Kerhoon varmaan jo liitytty eikös vain...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Pony kirjoitti:
Onneksi olkoon uuden Mustangin omistajaksi tulemisesta. Kerhoon varmaan jo liitytty eikös vain...
Kiitoksia vain tiedoista ja onnitteluista, hetkeäkään en ole katunut. Onko kyselemäni koodi tämä VIN-koodi jota kerhoon rekisteröitymisessä pyydetään, sillä aikeissa on kyllä liittyä jahka kerkeän /kykenen.
PS. Autossa on nykyään 5,0 litranen luultavasti -92 vuosimallin kone nelikurkkuisella kaasarilla ja nelilovisella automaattilaatikolla varustettuna. Myös etuakseli on vaihtunut samasta vuosimallista, ja ilmeisesti taka-akselikin, mutta se selviää luultavasti myöhemmin.
foxi-82 kirjoitti:Lukkoa ei taida olla koska väliin lyö tyhjää vain toisella, vaikka enhän minä mitään näistä vielä tiedä, mutta voiko silti olla kyseessä 8,8" perä?
Ja liityttäessä riittää pelkkä jäsentietolomakkeen täyttäminen, vai? Ja sitten tipahtaa lasku postilaatikkoon?
* Voit maksaa maksun suoraan pankkiin SAMPO 800019-555856
Vuosittainen jäsenmaksu:
Normaali jäsen 20 e
Perhejäsen 8 e
* Tarvittaessa ota yhteys jäsensihteeriin sähköpostitse. Email: sihteeri@mustangclub.fi
TÄRKEÄÄ: Jos maksat jäsenmaksun pankkiin, kirjoita nimesi, täydellinen postiosoitteesi ja mahdollinen sähköpostiosoitteesi viestikenttään, sekä mainitse että olet uusi jäsen!
Tuo viestikenttä on niin lyhyt että kaikkia tietoja ei saa sinne sovitettua,
joten silloin kannattaa käyttää tuota jäsentietolomaketta.
foxi-82 kirjoitti:Mitäköhän asiantuntijat osaisivat kertoa 1982 mussen valmistenumerosta:
1FABP76AXCF125816 , vai näkeekö siitä mitään (ensimmäisen mustangini omistaja sunnustaista lähtien)
salkkari kirjoitti:vaikka yritin kovin opiskella noit valmistenumeroita niin en silti saanu juuri mitään selville, et voisko joku kertoa mitä meinaa: 5F07D136974
kiitos
Valmistuspäivä todennäköisesti 15.5 1964
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Onko mahdollista saada selville auton tietoja pelkän vin koodin perusteella , on toi ovi vaihdettu ja ei ole laattaa viitsitty vaihtaa vanhasta ovesta?
Jos ovi on vaihdettu, niin yleensä ei ole mahdollista saada varmuudella tietoja alkuperäisestä varustuksesta. Mutta jos autosta löytyy Build Sheet lattiamaton, verhoilun tai penkin sisältä/takaa, niin sitten kyllä. Ja jos sattumalta on laitettu autoon tehtaan Build Plate, niin siitäkin ison osan tietoutta. Ja jos on tallessa kaikki alkuperäiset auton paperit, tilauslomakkeet jne, niin siitäkin saanee tietoja.
Jos on alkuperäiset osat perää myöten tallessa, voi katsoa perän, vaihdelaatikon, ulkovärin, sisustan ja näiden perusteella tehdä Data Platen, paitsi valmistuspäivän ja DSO:n osalta, joka päivä tulee olemaan noin-arvio kun verrataan VIN-numeroltaan lähellä olevien autojen valmistumistietoihin. DSO:n saanee selville/pystyy päättelemään, jos on tiedossa 1. omistaja/dealeri eli paikkakunta.
FoMoCo tyhmyyksissään tuhosi 1964-1966 Mustangien tehdas-valmistustiedot. Sen sijaan 67-73 Mustangien tiedot on tallessa, ja saatavissa Kevin Martilta, esim. DeLuxe-raporttina.