C4 ja C6 automaattiöljyt
C4 ja C6 automaattiöljyt
Nesteen ATF-G automaattiöljyn väitetään sopivan F-type vaatimuksiin. Onko kellään kokemuksia k.o. öljyn käytöstä C-nelosessa tai C-kutosessa? Olis hyvä tietää, ennen kuin tilaan hyllyt väärälleen (hinta vois olla aika sopiva)
Hyvä maku suussa...
Re: C4 ja C6 automaattiöljyt
Kesän ajelin ATF-G:llä kunnostetussa C-4:ssa.Mach73 kirjoitti:Nesteen ATF-G automaattiöljyn väitetään sopivan F-type vaatimuksiin. Onko kellään kokemuksia k.o. öljyn käytöstä C-nelosessa tai C-kutosessa? Olis hyvä tietää, ennen kuin tilaan hyllyt väärälleen (hinta vois olla aika sopiva)
Hyvin pelaa.
Ja tuo ATF-G:n F -luokitus ei ole huhu, tarkistin asian itse nesteen teknisestä asiakastuesta.
Oli muuten antoisa keskustelu muutenkin. Tuli puitua mm. vanhojen jenkkimoottoriöljyjen luokitukset ja koostumikset verrattuna uusiin euroöljyihin.
- Mussemaan
- Mega-addikti
Re: C4 ja C6 automaattiöljyt
Mä kävin henkilökohtaisesti kyselemässä tästä öljytarjouksesta.Mach73 kirjoitti:Nesteen ATF-G automaattiöljyn väitetään sopivan F-type vaatimuksiin. Onko kellään kokemuksia k.o. öljyn käytöstä C-nelosessa tai C-kutosessa? Olis hyvä tietää, ennen kuin tilaan hyllyt väärälleen (hinta vois olla aika sopiva)
Hinta asettunee jonnekin 3,5e/l paikkeille ja minimi ostomäärä on on 20l.
Tuo öljy siis tulee 20l kannuissa.
Olisiko muilla kiinnostusta?
Niin ja joo,tärkeä tieto vielä.
Noudettava itse Tampereelta.
Sen rumemman/huonomman ´73 SuomiMachin omistaja korjatkoon jos meni väärin.
-Jukka-
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Pari 20L tonkkaa oljya kimppaan ja kevaalla laatikko oljy talkoot Ikaalisissa?Mä kävin henkilökohtaisesti kyselemässä tästä öljytarjouksesta.

Mä tarvin hiukan aikaisemmin mutta mikä estää ottamasta silloin uusiksi.veekoo kirjoitti:Pari 20L tonkkaa oljya kimppaan ja kevaalla laatikko oljy talkoot Ikaalisissa?Mä kävin henkilökohtaisesti kyselemässä tästä öljytarjouksesta.
-Jukka-
- Mussemaan
- Mega-addikti