-94 GT:n ratin asento

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Juhako?
Aktiivi
Auto: Ford Mustang Mach 1 1973
Ford C-Max 1,6 2005

-94 GT:n ratin asento

Viesti Kirjoittaja Juhako? »

Kävin koeajamassa -94 GT Mustangin ja ratin asento jäi vaivaamaan. Ratti oli vinossa ikään kuin koko ohjauspylväs olisi osoittanut hieman vasemmalle sivuikkunaan päin, eikä kohtisuoraan kuljettajaa kohti. Tää tottako on vai kuvitelmaa?? Se mulle kertokaa. Onko ohjauspylväs sivusuunnassa säädettävissä vai olisiko esim. kolaroinnin vuoksi joutunut vinoon?
Juhako?
Aktiivi
Ford C-Max 1,6 2005

Re: -94 GT:n ratin asento

JXA26Wosu kirjoitti:Mulla ratti menee vain ylös/alas. Sivuttaisliikerata kuulostaa autoissa täysin luonnottomalta, missään autossa en ole törmännyt moiseen. Rattiakseli saanut isomman kädestä?
Eikö ohjauspylvään asentoa saa mitenkään korjattua?
ttoppila
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang GT Convertible -94

Viesti Kirjoittaja ttoppila »

Juhako? kirjoitti:Kävin koeajamassa -94 GT Mustangin ja ratin asento jäi vaivaamaan. Ratti oli vinossa ikään kuin koko ohjauspylväs olisi osoittanut hieman vasemmalle sivuikkunaan päin, eikä kohtisuoraan kuljettajaa kohti. Tää tottako on vai kuvitelmaa?? Se mulle kertokaa. Onko ohjauspylväs sivusuunnassa säädettävissä vai olisiko esim. kolaroinnin vuoksi joutunut vinoon?
Mulla on istuin hieman "väsähtänyt" toisesta reunastaan jolloin koko ajoasento on hieman vinossa. Siitä tulee hieman sellainen olo kuin ratti tahi polkimet olisivat vinksallaan.

T:T
Ford Mustang 94 GT Convertible 5.0/AODE
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Juhako? kirjoitti:Kävin koeajamassa -94 GT Mustangin ja ratin asento jäi vaivaamaan. Ratti oli vinossa ikään kuin koko ohjauspylväs olisi osoittanut hieman vasemmalle sivuikkunaan päin, eikä kohtisuoraan kuljettajaa kohti. Tää tottako on vai kuvitelmaa?? Se mulle kertokaa. Onko ohjauspylväs sivusuunnassa säädettävissä vai olisiko esim. kolaroinnin vuoksi joutunut vinoon?
Normaali asento tuo pieni vinous koko ohjauspylväässä. Syyn tietävät rapakon takana.
Juhako?
Aktiivi
Ford C-Max 1,6 2005

SamiM kirjoitti:
Normaali asento tuo pieni vinous koko ohjauspylväässä. Syyn tietävät rapakon takana.
Jos ne roikottaa kyynärpäätä ikkunasta ulkona. Silloinhan ajoasento on normaali.
Mutta.... kaipaan lisää erilaisia näkemyksiä ko. "ongelmasta".
96PurpleStang1
Addikti

Viesti Kirjoittaja 96PurpleStang1 »

Juu, kyllä se ruori tuossa omassakin Gt:ssä on hieman vasemmalle..Mutta eipä tuo haitanne. :wink:
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Vastaa Viestiin