Korvaaja Cranen rocker arm stud conversiolle

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
harmi80
Addikti
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Korvaaja Cranen rocker arm stud conversiolle

Viesti Kirjoittaja harmi80 »

No niin, nyt on tarpeeksi aikailtu, eli tuota Cranen kittiä clevelandiin ei enää saa :?
Mikäs nyt neuvoksi?
Koneistamalla isommat kierteet tietysti, mutta siihen taitaa upota hilloa niin paljon, että uudet köykämiinikannet tulee edullisemmaksi.
Miksi ei vois käyttää jotain perus ARP:n studi-sarjaa? 5/16 ala- ja 7/16 yläpää?
Mikä tuosta Cleven kannesta tekee niin ihmeellisen että tarvii jonkun ihme conversio kitin?
-71 HT 351C 4v
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Korvaaja Cranen rocker arm stud conversiolle

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Jos et meinaa mitään himokiekujaa koneesta tehdä niin kyllä pedestaali-tyyppinenkin ratkaisu toimii, eli samalla lailla kiinni kuin orkkis vipatkin. Ainakin Scorpionilta löytyy moiset ja 1.73 suhteella niinkuin pitääkin, eli ei mitään Chevyn palikoita :wink:

http://tinyurl.com/q62f9e , tuosta esmes setti ihan kohtuu hintaan, 313,48 USD eli 232 € rahteineen, myyjä toimittaa palikat aika nopeasti. Eikä tarvii suhrata sen enempää kuin tavallisten vippojenkaan kanssa. Sen mitä oon vuoden päivät seuraillu eri foorumeilta Ameriikan ukkojen pulinoita niin aika hyvää mainosta ovat saaneet nämä :D Mulla ja Paltant:illa ainakin on nää...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
harmi80
Addikti
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Korvaaja Cranen rocker arm stud conversiolle

Viesti Kirjoittaja harmi80 »

Joo, kyllä rundit tulee pysymään alle kymppitonnin :lol: .
Täytyy hankkia nuo skorpparit jos ei muuta keksi.

Ihmetyttää vaan mikä siinä kannessa on niin ihmeellistä, ettei normi studit passaa.
-71 HT 351C 4v
Vastaa Viestiin