427 SOHC

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
JTS
Aktiivi

427 SOHC

Viesti Kirjoittaja JTS »

munmummu69
Addikti

Re: 427 SOHC

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Siitä voi valita kumman ostaa itelleen jouluksi.
Eka ja Toka
Mustang -69 SR
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Re: 427 SOHC

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Eipä näytä cushmanilla olevan keinuvipuja myynnissä. Syy on varmaan se ettei niitä ole NOS osina. Jos minun täytyisi saada 427 sohc moottori, niin tuskin lähtisin NOS osa jahtiin. Coonin tai Gilbertnin uustuotanto Cammer kannet ja niiden ympärille haalimaan uustuotanto-osia. Helpoksi projektia en sanoisi. Tuo e-bayn linkki on autohaus los gatosin valikoimiin. Mä en ole ihan varma, mutta jotenkin mulla on sellainen tunne että eräällä FE-forumilla tuosta oli puhetta ja porukat eivät olleet kovin vakuuttuneita moottorista. Jos Cammer täytyy saada, niin olishan siinä tapauksessa nos moottori parempi vaihtoehto mitä joku joululahja paperiin kääritty kasattu vintage '65-'67 cammer. Sitä kun et tiedä mitä sillä on ajettu joskus, A/fX - Nitro käyttö kaikki täysin mahdollisia. Cammerit olivat aikoinaan Fordin all-out Indy osaamisen muskelien pullistus aikansa Nascar sotaan, mutta johon sitä ei saatu heti luokiteltua.

Hieno ja kaunis moottori. Joku hurja on tainnut istua Cammerilla ladatun Faikun kyydissäkin... saakoot itse ilmoittautua...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin