Lohko halki
Lohko halki
[Poistettu]
Viimeksi muokannut harmi80, 12 Marras 2014, 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-71 HT 351C 4v
Re: Lohko halki
Verkon painoksi 
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Lohko halki
Meneekös Clevelandissa pultit vesitilaan noin yleensä vai onko se ns. sokea lohko? Veemäinen tilanne, Clevelandin lohkojakaan kun ei kasva joka oksalla. 40v vanhoissa lohkoissa on aina riski että se on halki ( tästä syystä esim. mulla ei ole varaa ostaa vanhoja lohkoja). Eikä sitä sitten saisi hitsattua mitenkään? Onko sulla kuvaa aiheesta?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Lohko halki
Mun mielestä osa on sokeita.
Viimeksi muokannut harmi80, 12 Marras 2014, 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-71 HT 351C 4v
Re: Lohko halki
Tai sitten pinnapultit ja kierreliimaa ja kansitasoon
kupariliimaa/kemiallista metallia/jopa holtsin wonderweldia jäähdytys järjestelmään
jos on vaan saatavilla
kuulemma kuorkkien haljenneita moottoreitakin on korjattu sillä
kun niiden pannujen pois otto ei olekkaan 5tunnin juttu..
ja käyttöön
köykäinen termostaatti jotta sisäiset paineet eivät nouse korkeelle
jos ei nämä "viritykset" ei
tepsi niin sitten se on oikeesti kaputt.
kuriositeettinä mainitsen että Vanhoissa hermoleteissä menee kaikki kansipultit vesitilaan ja ne tiivistetään kierreliimalla. vesi
tulee muuten kannen öljytilaan ja sitten on puurot ja vellit sekaisin
muutama täpärällä ollut tapaus on pelastettu vielä
studeilla jotka on liimattu huolella.
kupariliimaa/kemiallista metallia/jopa holtsin wonderweldia jäähdytys järjestelmään
jos on vaan saatavilla
kuulemma kuorkkien haljenneita moottoreitakin on korjattu sillä
kun niiden pannujen pois otto ei olekkaan 5tunnin juttu..
ja käyttöön
köykäinen termostaatti jotta sisäiset paineet eivät nouse korkeelle
jos ei nämä "viritykset" ei
tepsi niin sitten se on oikeesti kaputt.
kuriositeettinä mainitsen että Vanhoissa hermoleteissä menee kaikki kansipultit vesitilaan ja ne tiivistetään kierreliimalla. vesi
tulee muuten kannen öljytilaan ja sitten on puurot ja vellit sekaisin
muutama täpärällä ollut tapaus on pelastettu vielä
studeilla jotka on liimattu huolella.