1-osainen öljypohjan tiiviste ?
- voxagent
- Addikti
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
1-osainen öljypohjan tiiviste ?
Mulla on 302:een yksiosainen kuminen Felpro PermaDry öljypohjantiiviste. Toimiiko se vanhanmallisen öljypohjan kanssa jossa on sellaiset "pokkaukset" pultinreikien välissä?
Re: 1-osainen öljypohjan tiiviste ?
Toimii.
Olen itse käyttänyt useissa koneissa 1-osaista öljypohjan tiivistettä vanhan mallisen öljypohjan kanssa.
Olen kuitenkin käyttänyt tiiviste silikonia apuna ja suoristanut tarpeen vaatiessa öljypohjan pultinreikien ylikiristyksen aiheuttamat pullistumat.
Tuota 1-osaista ei voi tavallaan ylikiristää koska siinä on pultinreikien kohdalla ylikiristyksen estävät holkit.
Olen itse käyttänyt useissa koneissa 1-osaista öljypohjan tiivistettä vanhan mallisen öljypohjan kanssa.
Olen kuitenkin käyttänyt tiiviste silikonia apuna ja suoristanut tarpeen vaatiessa öljypohjan pultinreikien ylikiristyksen aiheuttamat pullistumat.
Tuota 1-osaista ei voi tavallaan ylikiristää koska siinä on pultinreikien kohdalla ylikiristyksen estävät holkit.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.