mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
-
mururua
- Hiljaisempi
- Viestit: 28
- Liittynyt: 25 Touko 2005, 08:26
- Auto: Mustang II -76 Luiskaperä
IKuisuusrojekti
4.6L 4V Modular+maxxecu+4R70W manuaL+lincoln mk8 IRS - Paikkakunta: Lohja
mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
Kone on nyt 394 cid ja ruiskuimusarjaa mietiskelen. Kansina on afr 205 nitrous exhaust . Jostain jutusta ymmärsin jotta kannattaa valita pitkillä runnereilla(ruisku kone) oleva imusarja vaan kun ei ole löytynyt sellaista jossa kanavakoko olisi riittävä jottei tota kansien potentiaalia turhaa hukattaisi.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
Jos on oikeasti isot kanavat niin Super Victor, siihen runnereihin reiät ja kierteet suuttimille. Valmiita imusarjoja bensatukkeineen & suuttimineen löytynee.
Tarkoitin tämmöistä imusarjaa

Tarkoitin tämmöistä imusarjaa

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
jep. Jr. Vois kans riittää, tosin yleensä noita vähän viilataan.
-
mururua
- Hiljaisempi
- Viestit: 28
- Liittynyt: 25 Touko 2005, 08:26
- Auto: Mustang II -76 Luiskaperä
IKuisuusrojekti
4.6L 4V Modular+maxxecu+4R70W manuaL+lincoln mk8 IRS - Paikkakunta: Lohja
Re: mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
no jep tota super victoriahan saa myos efi versiona suoraan, mutta löytyykö mitään imusarjaa jossa riittävän isot kanavat afr205 kansille ja pitkillä runnereilla kuten alkup efi imari.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
TFS:n R-sarja on. Sen pitäisi olla osua aika lähelle AFR205:een. R-sarjan 351w imusarjassa on kanavakoko:
2.000 in. x 1.200 in. port size at cylinder head eli pikkaisen saatat joutua kairailemaan. Tätä parempaa vaihtoehtoa tuskin löytyy jos sen on pakko olla 5.0 ruiskun kaltainen pitkillä runnereilla.
http://www.trickflow.com/egnsearch.asp? ... toview=sku
miten kummassa ei mexico ole sanonut mitään????
2.000 in. x 1.200 in. port size at cylinder head eli pikkaisen saatat joutua kairailemaan. Tätä parempaa vaihtoehtoa tuskin löytyy jos sen on pakko olla 5.0 ruiskun kaltainen pitkillä runnereilla.
http://www.trickflow.com/egnsearch.asp? ... toview=sku
miten kummassa ei mexico ole sanonut mitään????
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: mikä imusarja turbotettuun ja strokattuun351w
Aikoinaan kun tutkin noiden valmiiden imusarjojen valikoimaan, niin totesin tuon TFS: Box-R sarjan olevan kanava kooltaan suurin mitä tarjolla oli. Samoin Box-R:n runneri pituus on lyhyin. Sopivuus AFR 205 kansiin on hyvä.Fastback kirjoitti:TFS:n R-sarja on. Sen pitäisi olla osua aika lähelle AFR205:een. R-sarjan 351w imusarjassa on kanavakoko:
2.000 in. x 1.200 in. port size at cylinder head eli pikkaisen saatat joutua kairailemaan. Tätä parempaa vaihtoehtoa tuskin löytyy jos sen on pakko olla 5.0 ruiskun kaltainen pitkillä runnereilla.
http://www.trickflow.com/egnsearch.asp? ... toview=sku
miten kummassa ei mexico ole sanonut mitään????
Omalta osaltani kuitenkin TFS Box-R:n kanavat kohdistin ja porttasin täysin sopiviksi AFR 205 kansiin. Lisäksi yläimusarjaa hieman portattiin ja kokonaisuudessaan runneri pituuksia lyhennettiin noin 30 mm, joka aiheutti epäsopivuutta ylä- ja alaimusarjan väliin vaatien korjauksen. Nyt kokonaisuus istuu saumattomasti yhteen. Mitä hyötyä kaikesta oli, sen näemme joskus.
Turbo vehkeeseen tuo Box-R ilmeisen hyvä vaihtoehto.
Huom. Jos käytät yli 90 mm läppärunkoa, niin joudut mahdollisesti hieman suurentamaan läppärungon aukkoa yläimusarjassa.

65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.